Blog

‘Ik heb niets tegen de kudde, maar als het slimmer kan dan doe ik dat'

Ons team van online consultants werkt hard en vaak op afstand aan de online groei van alle klanten. Daarom stellen we graag onze online experts voor. Vandaag: Sanne Stricker, Managing Consultant CRO die zich nooit gek laat maken en altijd haar eigen weg volgt.

Lees meer
‘Conversie optimalisatie maakt af wat andere online marketeers beginnen'

DDMA, de branchevereniging voor data&marketing, sprak met Daniel Markus over de toegevoegde waarde van CRO én voorwaarden van een goed CRO-programma.

Lees meer
13 redenen om te investeren in een nieuwe website

Een nieuwe website? Het is een vraag die we vrij vaak horen. Om de vraag van een antwoord te voorzien staan in deze post 13 veelvoorkomende aanleidingen.

Lees meer
3 redenen om IT en Online Marketing te integreren

Waarom zal je IT en Online Marketing integreren? Daniel Markus van online marketingbureau ClickValue geeft je drie redenen die je niet mag missen.

Lees meer
4 lessen voor ecommerce bedrijven van Lean Startup Goeroe Eric Ries

“In zo min mogelijk tijd zoveel mogelijk leren over wat je klanten willen. Dat is het doel van de Lean Startup Methode.”

Lees meer
5 kenmerken van winnende webshops

Waarom zijn sommige webwinkels in staat om consistent te groeien en bloeien, waar zo vele anderen een kwakkelend bestaan leiden?

Lees meer
5 redenen om continu te investeren in conversie

Een te lage conversie kan de doodsteek zijn van uw onderneming. Gelukkig is er ook wat aan te doen. ClickValue geeft u 5 redenen te blijven investeren.

Lees meer
7 interessante learnings van het Digital Analytics Congres 2017

Een overvloed aan data, maar hoe krijg je daarmee goed zicht op de Customer Journey? Wij delen de 7 beste insights van het Digital Analytics Congres!

Lees meer
6 usability lessen van Steve Krug, Don't Make Me Think

De 7 belangrijkste lessen uit het boek "Don't Make Me Think" samengevat en voorzien van concrete verbeteracties door Daniel Markus van ClickValue.

Lees meer
8 feiten die je voorbereiden op de nieuwe AVG privacywet 2018

Op 25 mei 2018 treedt de nieuwe privacywet in werking: de AVG-GDPR. Wat verandert er allemaal? Wat mag straks wel, en wat vooral niet? Bereid je vandaag nog voor!

Lees meer
ClickValue en Netprofiler samen verder in LevelUp Group

Continue verbetering met elkaar, dat is de LevelUp Group. ClickValue en Netprofiler slaan de handen ineen voor nog meer online groei van onze klanten.

Lees meer
ClickValue en Netprofiler verhuizen samen naar Amsterdam Overamstel

ClickValue verhuist naar een nieuwe locatie in Overamstel. Per 3 juli '17 zijn we nog beter bereikbaar en werken we vanuit een fijne, ruime nieuwe omgeving.

Lees meer
ClickValue in Top 250 Scale-Ups

ClickValue behoort tot deze selecte groep van snelst groeiende bedrijven van Nederland. Dat werd op 4 maart bekend tijdens het Business Boost Event.

Lees meer
ClickValue nu Google Premier Partner

ClickValue is nu officieel Google Premier Partner! Grote beloning voor ons enorme klantenportfolio en beheer van een aanzienlijke AdWords investering.

Lees meer
ClickValue opnieuw in de Emerce 100

ClickValue staat wederom in de lijst met beste e-business bedrijven.

Lees meer
ClickValue voor vierde jaar op rij FD Gazelle

Ook in 2017 is ClickValue FD Gazelle. De FD Gazellen Awards zijn dé prijzen voor de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. ClickValue hoort daarbij!

Lees meer
Consultant Edwin de Brouwer kickt op online meetbaarheid

Een team van specialisten werkt hard aan de online groei van onze vele klanten. Maar wie zijn die specialisten? Edwin de Brouwer is er een van. Maak kennis!

Lees meer
CRO als hybride groeimachine

CRO is meer dan een marketingtak of specialisatie, het is een visie. Een visie op optimalisatie, onderzoek, wetenschap én ─ misschien wel ─ op het leven zelf.

Lees meer
De 8 essentiële stappen voor het opzetten van een succesvol CRO-programma

In deze whitepaper, die gemaakt is door ClickValue (de grootste conversie specialist van Nederland), leer je de 8 essentiële stappen die je zet (of had moeten zetten) vóórdat je begint.

Lees meer
Explosief groeien met continue testen

Ambitieuze online ondernemers voeren continue tests uit als onderdeel van hun conversieoptimalisatie. Hoe werkt dit en wat levert het op?

Lees meer
Gebruik je VWO? Test sneller en makkelijker met onze Chrome extensie

Bij ClickValue gebruiken we Visual Website Optimizer (VWO) voor het opzetten van AB-testen en uitvoeren van experimenten. Een goede tool, alleen er ontbreekt een belangrijke functionaliteit.

Lees meer
Get Optimized!

Ook het logo, de huisstijl en de website van ClickValue waren toe aan optimalisatie. Sinds deze maand heeft ClickValue alles in een nieuwe jas gegoten. Benieuwd hoe dit tot stand is gekomen?

Lees meer
Groei en innovatie: 4 voorbeelden van online testen

Goed toegepast zijn online testen een uitstekende methode om groei en innovatie in je organisatie te realiseren. ClickValue bespreekt 4 voorbeelden.

Lees meer
Hoe Protest Sportswear snelheid maakt met conversie optimalisatie

Protest Sportswear is hét Nederlandse merk voor modieuze en betaalbare sportkleding. Samen met conversie ClickValue verbetert Protest zijn webwinkel continu.

Lees meer
Hoe verbeter je de impact van webanalyse?

Relevante webanalytics maakt duidelijk wat de effectiviteit is van al uw marketingactiviteiten. Verbeter ook uw rendement met onze webanalyse diensten.

Lees meer
Hoger rendement met datagedreven conversie optimalisatie

Op zoek naar een succesvolle CRO aanpak? ClickValue is datadriven en focust op de segmentatie van bezoekers, daar ligt het echte antwoord voor online groei.

Lees meer
Kennismaken met...nieuwe collega Mark de Winter

Sinds 1 november 2014 is Mark de Winter consultant bij ClickValue. Wie is hij? En wat drijft hem? Tijd voor een kennismaking.

Lees meer
Krijg ook jij 122% meer leads met hetzelfde budget? (‘Weapons of Influence’)

Meer leads binnen hetzelfde budget. Het is mogelijk met Cialdini’s ‘Weapons of Influence’.

Lees meer
Rapporteer om te groeien

Eén wijsheid van Avinash Kaushik in het bijzonder deelt Daniel Markus graag op het ClickValue-blog. Vrij vertaald luidt deze: je oogst wat je rapporteert.

Lees meer
Testen voor conversie-optimalisatie: start met de zwakste schakel

Door bij testen voor conversie-optimalisatie te starten met de zwakste schakel wordt sneller resultaat behaald en efficiënter gewerkt. ClickValue legt uit.

Lees meer
Verzendkosten en conversie: een dodelijke combinatie?

Verzendkosten hebben effect op conversie. Dat is duidelijk. Dat blijkt ook uit verschillende onderzoeken. Lees hier meer over een experiment van ClickValue.

Lees meer
Vind het beste conversie optimalisatie bureau in 10 stappen

Een goed conversie optimalisatie bureau vinden is een hele klus. Waar moet je op letten? Wat is belangrijk? ClickValue zette de tien stappen op een rij! 

Lees meer
Waarom usability-onderzoek ook voor u nuttig kan zijn

Klantgecentreerd denken, daar staat ClickValue voor. Hoe ervaren de klanten de website, waar lopen ze tegen aan en wat werkt goed? Wij zoeken het uit!

Lees meer

Drop us a line!

Curious how we could help? Feel free to get in touch. We'd love to hear what you're up to.
Mark de Winter

Managing Consultant

+31 (0)20 675 1621