Ons team van online consultants werkt hard en vaak op afstand aan de online groei van alle klanten. Daarom stellen we graag onze online experts voor. Vandaag: Sanne Stricker, Managing Consultant CRO die zich nooit gek laat maken en altijd haar eigen weg volgt.
DDMA, de branchevereniging voor data&marketing, sprak met Daniel Markus over de toegevoegde waarde van CRO én voorwaarden van een goed CRO-programma.
Een nieuwe website? Het is een vraag die we vrij vaak horen. Om de vraag van een antwoord te voorzien staan in deze post 13 veelvoorkomende aanleidingen.
Waarom zal je IT en Online Marketing integreren? Daniel Markus van online marketingbureau ClickValue geeft je drie redenen die je niet mag missen.
“In zo min mogelijk tijd zoveel mogelijk leren over wat je klanten willen. Dat is het doel van de Lean Startup Methode.”
Waarom zijn sommige webwinkels in staat om consistent te groeien en bloeien, waar zo vele anderen een kwakkelend bestaan leiden?
Een te lage conversie kan de doodsteek zijn van uw onderneming. Gelukkig is er ook wat aan te doen. ClickValue geeft u 5 redenen te blijven investeren.
Een overvloed aan data, maar hoe krijg je daarmee goed zicht op de Customer Journey? Wij delen de 7 beste insights van het Digital Analytics Congres!
De 7 belangrijkste lessen uit het boek "Don't Make Me Think" samengevat en voorzien van concrete verbeteracties door Daniel Markus van ClickValue.
Op 25 mei 2018 treedt de nieuwe privacywet in werking: de AVG-GDPR. Wat verandert er allemaal? Wat mag straks wel, en wat vooral niet? Bereid je vandaag nog voor!
Continue verbetering met elkaar, dat is de LevelUp Group. ClickValue en Netprofiler slaan de handen ineen voor nog meer online groei van onze klanten.
ClickValue verhuist naar een nieuwe locatie in Overamstel. Per 3 juli '17 zijn we nog beter bereikbaar en werken we vanuit een fijne, ruime nieuwe omgeving.
ClickValue behoort tot deze selecte groep van snelst groeiende bedrijven van Nederland. Dat werd op 4 maart bekend tijdens het Business Boost Event.
ClickValue is nu officieel Google Premier Partner! Grote beloning voor ons enorme klantenportfolio en beheer van een aanzienlijke AdWords investering.
ClickValue staat wederom in de lijst met beste e-business bedrijven.
Ook in 2017 is ClickValue FD Gazelle. De FD Gazellen Awards zijn dé prijzen voor de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. ClickValue hoort daarbij!
Een team van specialisten werkt hard aan de online groei van onze vele klanten. Maar wie zijn die specialisten? Edwin de Brouwer is er een van. Maak kennis!
CRO is meer dan een marketingtak of specialisatie, het is een visie. Een visie op optimalisatie, onderzoek, wetenschap én ─ misschien wel ─ op het leven zelf.
In deze whitepaper, die gemaakt is door ClickValue (de grootste conversie specialist van Nederland), leer je de 8 essentiële stappen die je zet (of had moeten zetten) vóórdat je begint.
Ambitieuze online ondernemers voeren continue tests uit als onderdeel van hun conversieoptimalisatie. Hoe werkt dit en wat levert het op?
Bij ClickValue gebruiken we Visual Website Optimizer (VWO) voor het opzetten van AB-testen en uitvoeren van experimenten. Een goede tool, alleen er ontbreekt een belangrijke functionaliteit.
Ook het logo, de huisstijl en de website van ClickValue waren toe aan optimalisatie. Sinds deze maand heeft ClickValue alles in een nieuwe jas gegoten. Benieuwd hoe dit tot stand is gekomen?
Goed toegepast zijn online testen een uitstekende methode om groei en innovatie in je organisatie te realiseren. ClickValue bespreekt 4 voorbeelden.
Protest Sportswear is hét Nederlandse merk voor modieuze en betaalbare sportkleding. Samen met conversie ClickValue verbetert Protest zijn webwinkel continu.
Relevante webanalytics maakt duidelijk wat de effectiviteit is van al uw marketingactiviteiten. Verbeter ook uw rendement met onze webanalyse diensten.
Op zoek naar een succesvolle CRO aanpak? ClickValue is datadriven en focust op de segmentatie van bezoekers, daar ligt het echte antwoord voor online groei.
Sinds 1 november 2014 is Mark de Winter consultant bij ClickValue. Wie is hij? En wat drijft hem? Tijd voor een kennismaking.
Meer leads binnen hetzelfde budget. Het is mogelijk met Cialdini’s ‘Weapons of Influence’.
Eén wijsheid van Avinash Kaushik in het bijzonder deelt Daniel Markus graag op het ClickValue-blog. Vrij vertaald luidt deze: je oogst wat je rapporteert.
Door bij testen voor conversie-optimalisatie te starten met de zwakste schakel wordt sneller resultaat behaald en efficiënter gewerkt. ClickValue legt uit.
Verzendkosten hebben effect op conversie. Dat is duidelijk. Dat blijkt ook uit verschillende onderzoeken. Lees hier meer over een experiment van ClickValue.
Een goed conversie optimalisatie bureau vinden is een hele klus. Waar moet je op letten? Wat is belangrijk? ClickValue zette de tien stappen op een rij!
Klantgecentreerd denken, daar staat ClickValue voor. Hoe ervaren de klanten de website, waar lopen ze tegen aan en wat werkt goed? Wij zoeken het uit!
Managing Consultant
+31 (0)20 675 1621