Over CRO/CXO raken wij nooit uitgepraat. Maar wat is er nou leuker om er met elkaar over te praten?
Voor Emerce Conversion bedachten Mark en ik een nieuwe opzet. Want we kunnen jullie in 30 minuten natuurlijk best veel vertellen. Over hoe we een CXO programma beginnen, waarom we research belangrijk vinden of hoe we onze kwartaal evaluaties samen stellen en waarom dat die zo waardevol zijn.
Maar hoeveel veel leuker zou het zijn om de prangende vraag rondom CRO van de bezoekers te beantwoorden. ‘The power of CXO’ is nog steeds het thema, maar daar mochten donderdag 21 april de bezoekers invulling aan gaan geven.
Om te voorkomen dat we 36 verschillende vragen zouden krijgen (onmogelijk om in een half uur te beantwoorden), hadden wij vast 10 vragen geselecteerd. Deze vragen krijgen wij regelmatig van (nieuwe) klanten en prospects. Dus het zou logisch zijn dat ze ook bij de bezoekers van Emerce Conversion zouden leven.
Dit waren de vragen die wij hadden geselecteerd;
De tien vragen waar wij ons publiek op lieten stemmen bij Emerce Conversion vielen in goede aarde. Verrassend genoeg wilden de toehoorders alles weten over de validatie van grote redesigns, en hoe je personalisatie integreert in je CRO programma.
Dat zouden niet de eerste vragen zijn waar wij zelf een presentatie op zouden baseren. Leuk dus dat op deze manier deze onderwerpen ter sprake kwamen.
In het half uur kwamen we mede door de leuke interactie met het publiek dus maar toe aan twee onderwerpen. Wil je meer weten over de andere onderwerpen? Download hier de volledige presentatie.