Manager Conversie Optimalisatie | 32-40u pw

Heb jij ruime ervaring met Conversie Optimalisatie en vind je het leuk om collega’s hier verder mee te helpen? En om klanten te adviseren hoe ze stappen kunnen zetten om de conversie om hoog te brengen en hoe dit te organiseren? Praat je graag over A/B testen, gebruikersonderzoek, insights en personalisatie experimenten? En wil je een team aansturen met gedreven en slimme professionals die werken vanuit een goed bereikbaar kantoor in Amsterdam? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven!

Wegens het vertrek van de huidige manager is ClickValue op zoek naar een Manager Conversie Optimalisatie. We zoeken een specialist die minimaal 3 jaar ervaring heeft met conversie optimalisatie en het daarnaast leuk vindt om een team van professionals op dit gebied aan te sturen en klanten hierover te adviseren.

Wat ga je doen? Onder andere deze activiteiten horen bij je functie:

  • Je begeleidt je team van 10 collega’s en coacht hen op kennis, houding en gedrag .
  • Je begeleidt en stuurt je collega’s in het team aan en zorgt dat ze voldoende projecten hebben.
  • Je maakt zelfstandig of samen met je team een plan om de CRO doelen van je klanten te realiseren en CRO op een hoger niveau te brengen.
  • Je weet de verwachtingen en tevredenheid van de klant positief te beïnvloeden door proactief te communiceren over de activiteiten waar je voor verantwoordelijk voor bent.
  • Je bent in staat om jouw klanten te adviseren hoe CRO op een hoger niveau te brengen.
  • Je ondersteunt in sales trajecten voor nieuwe klanten.
  • Je levert een actieve bijdrage aan interne en externe discussies en kennissessies op je vakgebied.
  • Je zorgt voor gestandaardiseerde processen om de efficiëntie te verhogen.
  • Je ontwikkelt nieuwe marktproposities op het gebied van CRO.
  • Je onderhoudt contact met leveranciers van tools die helpen bij insights te verkrijgen, testen op te zetten en het CRO proces te managen.

Wie zoeken we?

Jij herkent jezelf in de volgende dingen:

  • Nauwkeurig, kwantitatief sterk en resultaat gedreven.
  • Het bijhouden van taken en deadlines gaat je gemakkelijk af en je communiceert hier goed over.
  • Je bent verantwoordelijk voor de voor jouw gestelde doelstellingen en dat vind je prettig.
  • Bekend met online marketing activiteiten.
  • Ervaring met het aansturen van professionele teams
  • Ervaring met data-analyse.
  • Minstens 6 jaar werkervaring sinds je bent afgestudeerd, waarvan het overgrote deel in de online marketing en/of CRO.
  • HBO of WO diploma in een technische, sociaalwetenschappelijke of bedrijfseconomische discipline.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

Naast ervaring en vaardigheden hechten we bij ClickValue waarde aan een positieve houding. Ga daarom na of je jezelf herkent in meerdere van de volgende karakteriseringen:

  • Je ziet de humor in van situaties, zelfs van het volgende lijstje.
  • Je wilt een verschil maken. Zonder jouw inbreng was het resultaat minder goed geweest.
  • Je bent nieuwsgierig. Je vraagt door en onderzoekt totdat je weet hoe dingen samenhangen waardoor je beter in staat bent om een situatie te beheersen.
  • Je bent objectief. Je zorgt dat de gegevens op basis waarvan je conclusies trekt zo volledig, helder en transparant zijn dat iedereen tot dezelfde conclusies komt.
  • Je stelt klantbelang voorop en vraagt je altijd af wat het beste voor de klant is. Is het voor de klant beter om met de opdracht te stoppen? Jij bent de eerste om dat te vertellen.
  • Je bent behulpzaam en dienstbaar richting collega’s en klanten.
  • Je denkt in oplossingen en voorstellen, niet in problemen.
  • Je bent continu gericht op het realiseren van verbeteringen.
  • Je bent eerlijk. Je belooft wat je kan waarmaken, en je doet wat je belooft.
  • Je benadert en behandelt anderen met respect.
  • Je bent nooit uitgeleerd. Nieuwe kennis en ervaring opdoen is je tweede natuur.
  • Je kent je eigen zwakke kanten en weet deze goed te compenseren door op het juiste moment om ondersteuning van je collega’s te vragen.

Wat hebben we te bieden?

  • Een geheel nieuw ingericht kantoor op een goed bereikbare locatie aan de rand van Amsterdam, naast een metrostation.
  • Een zeer uitdagende en inhoudelijke functie zoals hierboven aangegeven.
  • Veel zelfstandigheid en ontwikkelmogelijkheden.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • 32-40 uur, flexibel in te delen.
  • OV-business kaart.
  • Pensioen bijdrage.
  • Elke dag een uitgebreide lunch en heerlijke koffie.

Over ClickValue

ClickValue bestaat inmiddels 13 jaar. In die tijd hebben we een groei doorgemaakt naar een hoogwaardig online marketing bureau. Begin 2017 is ClickValue samengegaan met digital marketing bureau Netprofiler waardoor een groep van 70 digital marketing specialisten is gevormd onder de naam LevelUp Group. We werken gezamenlijk vanuit een kantoor vlakbij  metrostation Overamstel, aan de rand van Amsterdam. Op conversie optimalisatie gebied wordt gewerkt voor kleine en grote klanten zoals o.a. Adidas, Tommy Hilfiger, TUI, Prominent, KvK, Brussels Airlines, WNF en Vitens.

Geïnteresseerd?
Stuur je cv en een motivatie naar onderstaand e-mailadres. Uiteraard kun je ook altijd mailen of bellen voor meer informatie.

Contactpersoon
Taina Bagmeijer
recruitment@levelupgroup.nl
020 675 1621

David Beentjes

“Geen jonge honden, geen oude zakken maar het beste van beide werelden. Hoogopgeleide medewerkers en een management dat zijn sporen heeft verdiend.”