CRO Analist | 32-40u pw

ClickValue zoekt een steengoede CRO Analist. De nadruk bij deze functie ligt op data-analyse binnen ons conversie optimalisatie-team, maar goede kennis van en/of interesse in andere online marketing gebieden wordt verondersteld. Wil je helpen bij de online groei van klanten als Adidas, Heineken en Tommy Hilfiger? Wil je hypothesen toetsen en inzichten aandragen? Jaar op jaar staat ClickValue in de Emerce 100. Een team met gedreven en slimme professionals is nu op zoek naar jou: een nauwkeurige en gedreven CRO-analist.

Wat ga je doen?

Deze activiteiten horen onder andere bij je functie:

  • Inzichten abstraheren uit de voorhanden zijnde data en deze inzetten om concrete vraagstukken van klanten op te lossen.
  • Klantcontact onderhouden en collega’s van interne afdelingen voorzien van advies en ondersteuning.
  • Kwaliteitsbewaking van data en de verschillende databronnen.
  • Evaluatie van optimalisatie-experimenten die de klant inzicht geeft in bezoekersgedrag en de verandering daarvan op basis van wijzigingen op de pagina.
  • Hypotheses voorzien van een gedegen (data) onderbouwing en het vinden van optimalisatiekansen.
  • Het automatiseren van processen.

Wie zoeken we?

Een CRO Analist die onze klanten zelfstandig en in teamverband ondersteunt bij het verkrijgen van inzichten uit data welke helpen bij het verbeteren van hun website. Je bent nieuwsgierig en analytisch en, bij voorkeur, op universitair niveau afgestudeerd. Studies als Wiskunde, Natuurkunde, Informatica en Econometrie gelden als een logische voorbereiding op deze functie, maar waar je daadwerkelijk op bent afgestudeerd is uiteindelijk minder van belang. Wel heb je aantoonbare affiniteit met statistiek, data, hypothese testing en marketing. Je hebt een gezonde zelfkritische houding en een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je doet serieus je werk en je gaat voor een topresultaat.

Je herkent jezelf hierin:

  • Analytisch sterk.
  • Goede beheersing van Analytics Tools (denk aan o.a. Google- en Adobe Analytics) en Excel/Google Sheets.
  • Kennis van programmeertalen zoals Javascript en Python is een pré.
  • Afgeronde (WO) opleiding.
  • Kennis van statistiek en het testen van hypotheses (Frequentistisch en Bayesiaans).
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

Wat vinden we nog belangrijker?

Ervaringen, vaardigheden en diploma’s zijn belangrijk, maar bij ClickValue kijken we naar meer dan dat. Wij vinden het belangrijk dat je een verschil wilt maken en dat het resultaat zonder jouw inbreng minder goed was geweest. Je bent nieuwsgierig, vraagt door en onderzoekt totdat je weet hoe alles met elkaar samenhangt. Klantbelang staat altijd voorop. Is het voor de klant beter om met het traject te stoppen? Dan ben jij de eerste die dat aangeeft. Dat is de eerlijkheid die wij in al onze collega’s zoeken. Je belooft wat je kunt waarmaken en je doet wat je belooft. Zo simpel is het. En lukt het niet? Dat hoort erbij. Dankzij jouw creativiteit vind je een andere weg of je vraagt je collega’s om hulp. Een ding staat altijd voorop: je wil nieuwe kennis en ervaring opdoen. Want jij bent nooit uitgeleerd.

Wat hebben we te bieden?

ClickValue is een sterk groeiend online marketing bureau met jaar op jaar een topnotering in de Emerce 100. Een bureau met leuke mensen, een bureau met ambitie en een bureau met veel oog voor ontspanning na inspanning. Maar er is meer dan dat.

We bieden:

  • Een marktconform salaris, uiteraard.
  • Uitstekende primaire arbeidsvoorwaarden:
    Denk aan een NS Business Card, riante bonusregeling, ruim opleidingsbudget, pensioenbijdrage, en een telefoon van de zaak.
  • Een modern en fris kantoor op een goed bereikbare locatie in Amsterdam:
    diverse uitvalswegen, gratis parkeergelegenheid en metrostation nabij.
  • Een uitdagende en inhoudelijke functie zoals hierboven aangegeven.
  • Oog voor ontspanning:
    Verjaardagen, successen en jubilea worden goed gevierd. Daarnaast organiseren we ieder jaar een wintersport en gaan we als bedrijfsuitje naar een stad in het buitenland.
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en goede doorgroeimogelijkheden.
  • 32-40 uur leuk werk, flexibel in te delen.
  • Elke dag een uitgebreide verse lunch, een kast vol versnaperingen en heerlijke koffie.

Over ClickValue

ClickValue is al jaren een van de beste conversie optimalisatiebureaus van het land. Een team van CRO-specialisten, developers, UX-researchers en designers staat elke dag klaar om de conversie van klanten als Adidas, Heineken en Tommy Hilfiger te verbeteren. ClickValue bestaat nu 15 jaar en is sinds begin 2017 onderdeel van LevelUp Group, een groep van innovatieve en ambitieuze online bureaus in Amsterdam.

Net als in ieder ander bedrijf wordt er ook bij ons hard gewerkt, maar altijd met onderlinge betrokkenheid en collegialiteit. Onze gezamenlijke lunch aan de grote eettafel is dan ook het moment voor ontspanning. Die combinatie van hard werken en plezier zorgt voor een laag verloop en een hoge medewerkerstevredenheid. We hebben oog voor ontspanning. Verjaardagen, successen en jubilea worden goed gevierd. Borrels zijn er genoeg, en met een flipperkast, dartbord en voetbaltafel is er ook op kantoor genoeg vertier. Daarnaast organiseren we ieder jaar een wintersport en gaan we als bedrijfsuitje doorgaans de grens over. We geloven in groei, zowel van onze opdrachtgevers als van onze medewerkers.

Geïnteresseerd?
Stuur je cv en een motivatie naar onderstaand e-mailadres. Uiteraard kun je ook altijd mailen of bellen voor meer informatie.

Contactpersoon
Taina Bagmeijer
recruitment@levelupgroup.nl
020 675 1621

David Beentjes

“Geen jonge honden, geen oude zakken maar het beste van beide werelden. Hoogopgeleide medewerkers en een management dat zijn sporen heeft verdiend.”