Selecteer een pagina
Vorige
Internatio-
nalisering
Volgende
SEA

Conversie Optimalisatie

“Leer van uw klanten en verhoog met conversie optimalisatie blijvend uw rendement.”

Timo

Waarom Conversie Optimalisatie

Slechts 1 procent van alle bezoekers op uw website besluit een aankoop te doen. Zonde van alle inspanningen en het advertentiebudget dat die dure bezoekers naar uw website trok. Weet u al op welk punt en waarom die enorme meerderheid afhaakt? Er kunnen tig redenen zijn en u kunt blijven gissen. Met behulp van online exit surveys, usability onderzoek en klanttevredenheidsonderzoek kunt u direct in contact komen met uw klanten. En dat is waardevol. U vraagt uw bezoekers en huidige klanten hoe ze uw website ervaren, tegen welke problemen ze aanlopen en welke verbeteringen zij zien. Wat u waarschijnlijk krijgt is harde en onomwonden kritiek. Een cadeau, want juist zulke feedback verbetert uw website. Dankzij ons gedegen vooronderzoek, het formuleren van hypothesen en – uiteraard – het testen hiervan middels datagedreven A/B of multivariate testen leert u wat de 99 procent echt tegenhoudt. Het resultaat van onze conversie optimalisatie aanpak? Nog meer online groei.

Kansen in uw situatie

Conversie optimalisatie biedt u antwoorden op relevante vragen. Het zijn uw bezoekers die direct aangeven wat hen tegenhoudt klant te worden, het is de data die de falende elementen in uw bestelproces signaleert en het zijn de resultaten van onze A/B testen die u een oplossing bieden.

Wat klanten weerhoudt een aankoop te doen? Vaak gaat het om grotere problemen dan de kleur of het formaat van een knop. Middels onze secure onderzoeksmethoden identificeren wij op een laagdrempelige manier die knelpunten die het verschil gaan maken. Het opzetten van een exit survey is bijvoorbeeld een makkelijke en voordelige manier van informatieverzameling. Met een usability onderzoek heeft u zelfs directe interactie met uw klant en kunt u concreet doorvragen om nog meer informatie te verzamelen. Zo verbeteren we zonder twijfel de website experience van uw bezoekers.

Dankzij onze A/B testen krijgt u vervolgens inzicht op strategisch niveau, waardoor conversie optimalisatie verder gaat dan slechts het verbeteren van uw website. Met onze aanpak verbetert u uw gehele bedrijfsvoering. Daarnaast werkt het verbeteren van uw website en optimaliseren van uw conversie door in de prestatie van al uw marketingkanalen. Een sitebrede stijging van 5 procent in uw conversie werkt door in alle marketinguitingen. Besteed uw mediabudget slim en optimaliseer alle kanalen in één keer.

ClickValue als uw conversie optimalisatie bureau

ClickValue heeft al jaren ruime ervaring met website experience en conversie optimalisatie en helpt een groot deel van haar klanten met het verbeteren van de conversie. Bij ClickValue laten we geen middel onbenut. We doen grondig vooronderzoek, verzamelen kwalitatieve en kwantitatieve data, formuleren hypothesen en testen deze vervolgens met A/B of multivariate testen. Dankzij deze gedegen aanpak realiseren we de grootste impact. Of u nu nieuw bent met conversie optimalisatie of ondersteuning nodig heeft met het verbeteren van uw huidige conversieproces, wij helpen u verder met onze data-gedreven kijk op marketing. Is de test toch geen succes? Dan betaalt u met onze optionele performance-based samenwerking ook geen vergoeding. Zo hebben we er samen alle belang bij om alles uit de tests te halen.

Website experience en conversie optimalisatie gaan hand in hand. Dankzij ons specialisme in digital analytics hebben wij alle capaciteiten in huis om tests te ontwerpen, bouwen en implementeren. Dit doen we snel en flexibel, waardoor u doorgaans al binnen één week uw eerste test online kunt hebben staan.

Wilt u een vrijblijvende analyse van uw website en nieuwe online groeikansen ontdekken? Laat uw e-mailadres achter en we nemen snel contact met u op!

Sander Tigelaar

“Neem data-gedreven beslissingen dankzij onze solide webanalytics implementatie.”