Selecteer een pagina

Over ClickValue

Binnen ClickValue zetten we ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. Van webanalytics tot conversie-optimalisatie en van internationale uitbreiding tot zoekmachinemarketing, om uw groei te realiseren bied ons team van online marketing specialiasten een volledig pakket aan online marketingdiensten.

We doen dat samen. Klant en ClickValue, als team. U heeft een sterke propositie en een solide omzetbasis, onze consultants beheersen alle online marketingdisciplines om uw resultaat sterk te verbeteren. Samen bouwen we het ideale marketingproces, om uw succes te vergroten én te behouden. We trekken nieuwe bezoekers en zorgen voor betere binding met bestaande klanten. Altijd passend bij de fase waarin uw organisatie zich bevindt, want alleen dan werkt het.

Online marketingbureaus, er zijn er tig van. Toch zijn wij anders. Onze accreditaties en langdurige samenwerking met onder andere The Body Shop, New York Pizza, Kamera Express en de Volkskrant bewijzen dat. Zij kiezen voor ons, vanwege onze flexibiliteit, zelfvertrouwen, tactisch inzicht en transparantie. En natuurlijk vanwege onze prestaties, dat spreekt voor zich. Impact en de zekerheid dat uw marketingeuro’s goed worden besteed, een fijne combinatie. Zoekt u een professionele en ambitieuze partner om uw online groei te versnellen? Wilt u een in Amsterdam gevestigd online marketingbureau dat een volledig pakket aan diensten biedt? Beschikt u over een sterke propositie en een datagedreven instelling? Dan bekijken we graag of we ook voor u het verschil kunnen maken.

Ons team

Onze ClickValues

We houden van concrete doelen en het neerzetten van resultaat. Datagedreven, dat zijn we zeker. De vraag die we onszelf altijd stellen is: hoe verbeteren we het rendement van uw online marketingproces en uw marketingeuro’s? Dit bedenken we al voordat we samenwerken, want we doen alleen een aanbod als we geloven het verschil te kunnen maken. Wij zijn pas echt tevreden als dat keer op keer lukt.
Het versnellen van uw online groei staat bij ons centraal. Onze leidende vraag als online marketingbureau: wat is voor u als klant de best mogelijke investering van de volgende euro en het volgende uur? Wij pakken graag de uitvoering op als dat rendabel is. Beter als u het zelf doet? Geen probleem. We helpen u graag door het delen van onze kennis. Bij ons dus geen lange termijnverplichtingen of contracten, maar snel kunnen inspelen op veranderingen zodat uw marketingproces altijd optimaal is ingericht.
Transparantie garanderen we. We kunnen niet anders, want door onze data-gedreven aanpak hebben zowel onze medewerkers als uzelf realtime inzicht in diezelfde gegevens. Zo werken we in alle openheid samen aan het realiseren van uw groei. Levert een marketingactiviteit geen extra winst op? Dan vertellen we het ook. We verschuiven het budget of schrappen de activiteit. Maar we doen natuurlijk ons uiterste best om het wel te laten werken. Want opgeven, daar houden we niet van.
Het realiseren van duurzame online groei kan alleen met een lange termijnvisie. Door als online marketingbureau het gehele online proces te kijken, is het mogelijk echte impact te realiseren. Als online marketingspecialisten kijken wij daarom met een tactische visie naar uw bedrijf. Zo weten wij precies welke activiteiten u integraal moet inzetten om online nóg succesvoller te worden.
Een goed idee is mooi, maar krijgt pas waarde bij een perfecte uitvoering. Bij ons zijn al uw online marketingactiviteiten altijd in goede handen. U heeft er geen omkijken meer naar. Ons team van hoopopgeleide consultants communiceert direct, levert op tijd en zorgt voor foutloos werk. Slim en gedreven werken, zodat u nog eens tijd heeft voor een kopje koffie zonder zorgen.
We staan schouder aan schouder met onze klanten. Iedere dag werken we als team keihard om het beste resultaat neer te zetten. Onze expertise als e-commerce managers is overtuigend, zowel voor onszelf als voor onze klanten. Daarom durven we onze vergoeding afhankelijk te maken van het resultaat. We blijven onze waarde bewijzen, iedere dag opnieuw. Omdat het volgens ons niet anders kan en moet.

Ons team

Daniël Markus

Daniël Markus

Founder en Managing Partner

Als boegbeeld van ClickValue houdt hij iedereen scherp. Door zijn enorme kennis en passie voor data en online marketing is hij kritisch, maar altijd gericht op de ontwikkeling en groei van onze klanten. Cijfers spreken de waarheid, van onzin houdt hij niet. Voor een inspirerend, creatief groeiplan en een goed en eerlijk advies moet u bij hem zijn.

David Beentjes

David Beentjes

Managing Partner

David is de kapitein die ieder schip nodig heeft. Sturend, altijd behulpzaam en oplossingsgericht. Dankzij zijn grote ervaring weet hij vaak eerder dan u waar de behoefte zit. Met David als managing partner heeft u nergens omkijken naar.

Toon Vuursteen

Toon Vuursteen

Co-founder

Een voorliefde voor fact based marketing, een passie voor consumer intelligence. Als mede-oprichter van ClickValue zette Toon jaren zijn kennis en kunde in voor onze klanten. Nu doceert hij vol enthousiasme online marketing aan de Hogeschool Leiden om zo een nieuwe generatie marketeers op te leiden en te zorgen dat wij ook in de toekomst de beste mensen voor u in huis hebben.

Yasmin Selhorst

Yasmin Selhorst

Managing Consultant

Een echte perfectionist bij wie u zeker weet dat het goed komt. Yasmin werkt hard, houdt van resultaat en geniet van targets. Als managing consultant is zij de beste e-commerce manager die u zich kunt wensen en zet ze alles op alles om verwachtingen te overtreffen.

Cathrin van Waveren

Cathrin van Waveren

Managing Consultant

De stabiele factor in ons team, aan wie u alles kunt toevertrouwen. Cathrin is een van onze managing consultants en de displaymarketingspecialist die ontspannen maar altijd met groot perfectionisme en ambitie haar werk doet.

Sander Tigelaar

Sander Tigelaar

Senior Technisch Consultant

Techniek staat voor alles en Sander weet dat als geen ander. Niets is hem te ingewikkeld. Van het naar uw wensen programmeren van marketingtools tot het analyseren van grote hoeveelheden data, als disciplinehoofd data-collectie is hij uw expert.

Peter Maas

Peter Maas

Senior Consultant

Peter ademt SEA. Zijn enorme gedrevenheid maakt hem de ultieme specialist, die altijd bereid is zijn kennis te delen. Hij ziet kansen waar anderen al opgeven en ontwikkelt eigen methodes om onze klanten nog beter te helpen bij hun online groei.

Mark de Winter

Mark de Winter

Senior Consultant

Mark is de creatieve professor in ons team. Tegenstrijdig? Als online marketeer is het juist de perfecte combinatie. Hij wil SEO volledig doorgronden en zit bovenop alle nieuwe ontwikkelingen. En dat hij ook nog geniet van al het creatieve dat SEO te bieden heeft, maakt Mark de beste expert die u zich kunt wensen.

Timo Stegeman

Timo Stegeman

Senior Consultant

Een hogere conversie? Timo is onze specialist die daarvoor kan zorgen. Zijn enorme kennis en frisse gedrevenheid zorgen ervoor dat hij altijd goede resultaten levert. Hij is slim en bescheiden, een dromer en een denker. Maar vooral ontzettend goed in zijn werk als online marketeer.

Erwin de Jong

Erwin de Jong

Senior Consultant

Met een nuchtere en analytische blik zorgt Erwin voor uw online groei. Als geen ander binnen ons team weet Erwin alle slimmigheden van sociale media en de kansen die vergelijkingswebsites u bieden. En hoe druk het ook is, Erwin werkt gefocust met uw belang altijd voorop.

Dejan Dragusin

Dejan Dragusin

Technisch Consultant

Dejan zet zich als technisch consultant vol energie in voor onze klanten en voor ClickValue zelf. Leergierig, niet bang voor een uitdaging en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Een opdracht bij Dejan is altijd in goede handen.

Marco Koghee

Marco Koghee

Consultant

Als Marco in de spreekwoordelijke adviesstoel zit, voelt hij zich het meest op zijn plek. Hij wil blijven leren en verder groeien in de wereld van online marketing. Iedere dag verschijnt hij dan ook enthousiast en gefocust op kantoor, om duurzaam resultaat te creëren voor onze klanten.

Edwin de Brouwer

Edwin de Brouwer

Consultant

“De meetbaarheid van creatieve processen, dat vind ik het mooist aan online marketing.” Het zijn de woorden van Edwin, die daarmee in dertien woorden het perfecte profiel van een online marketingconsultant vat. Creatief en datagedreven, als voormalig student Technische Informatica en afgestudeerd Commercieel Econoom is hij het allebei. Gecombineerd met zijn leergierigheid en nuchtere blik is hij een enorme aanwinst voor het team.

Tess van den Heuvel

Tess van den Heuvel

Consultant

Tess – rode krullen, gulle lach, open blik – is ver verwijderd van het idyllische Ameland waar ze opgroeide. Nu woont ze in de stad, rugbyt ze fanatiek een aantal keer per week, leert ze Russisch en specialiseert ze zich in conversie optimalisatie bij ClickValue. Ze houdt van cijfers, techniek en is enorm sociaal. Beter wordt het eigenlijk niet.

Jorrit Stein

Jorrit Stein

Consultant

Dat Jorrit een liefde heeft voor online marketing blijkt niet alleen uit het feit dat hij nu als consultant bij ons werkt. Al tijdens zijn opleiding Sportmarketing werkte hij als online marketeer, hij verzorgde de marketing tijdens het WK Roeien van 2011 en tijdens zijn master Marketing aan de Universiteit van Amsterdam werkte hij op de online marketing afdeling van KPN. Daarnaast is hij ook nog eens de trotse eigenaar van twee online bedrijven. Het doorzettingsvermogen van een sportman, en de passie voor online als marketing consultant: dat is Jorrit.

Steve Klare

Steve Klare

Consultant

Druk bezig met zijn carrière besloot hij het plots allemaal anders te doen. Hij pakte zijn koffer en vertrok voor anderhalf jaar naar het buitenland. Al reizende realiseerde hij zich telkens een ding: doe altijd dat wat je leuk vindt. Gelukkig voor ons keerde hij wel weer terug naar Nederland en doet hij als online marketingconsultant bij ons wat hij echt leuk vindt.

Mitch Komen

Mitch Komen

Consultant

Al jaren versterkt hij het ClickValue-team. Eerst als junior consultant, toen een tijd als stagiair en nu – gelukkig – als online marketing consultant in vaste dienst. Tijdens zijn studie Commerciële Economie voor Toekomstige Ondernemers zette hij zijn eigen bedrijf op: het succesvolle EasySeeds. Met die ondernemende instelling, zijn enorme betrokkenheid en foutloze werk versterkt hij nu het SEA-team bij ClickValue.

Eric Dignum

Eric Dignum

Consultant

Een grote betrokkenheid gecombineerd met verantwoordelijkheidsgevoel én een stel goede hersenen. Als afgestudeerd econometrist is Eric als consultant van grote toegevoegde waarde voor ClickValue.

Taina Bagmeijer

Taina Bagmeijer

Recruiter | Office Manager

Niemand is belangrijker voor ClickValue dan Taina. Met haar persoonlijke betrokkenheid zorgt zij voor een fijne werkomgeving en de persoonlijke en professionele ontwikkeling van alle medewerkers. En met haar oog voor nieuw talent en kwaliteit is zij als recruiter ook nog eens van onmisbare waarde voor onze toekomst. Naast haar taken als recruiter regelt ze als Office Manager de zaken op kantoor perfect. Ontzorgen is haar mantra en dankzij haar creativiteit en zorgzaamheid is er altijd de nodige ontspanning na alle inspanning.

Anne de Haas

Anne de Haas

HR-assistent

Een pre-Anne-tijdperk? Het is nauwelijks voor te stellen. Direct vanaf de eerste dag voelt het alsof Anne er altijd al was. Ze regelt de personele administratie perfect, als toekomstig bedrijfskundige is ze de steun en toeverlaat van onze recruiter bij de zoektocht naar nieuwe collega’s, ze ontzorgt alle medewerkers door haar altijd helpende hand en met al haar hartelijkheid is ze ook voor onze klanten een fijn eerste aanspreekpunt.

Marjon Op de Woerd

Marjon Op de Woerd

Copywriter

Wie schrijft, die blijft. In de veelzijdige teksten die onze copywriter voor ClickValue en klanten schrijft, gebruikt ze hopelijk minder clichés. Zo af en toe kan ze zich blijkbaar niet bedwingen.

Marcha Smeenk

Marcha Smeenk

Visual Designer

Een hele nieuwe huisstijl, een mooie banner of het design van een landingspagina? Voor Marcha is geen enkele creatieve uitdaging te gek. Functionele ontwerpen die passen bij de stijl en het karakter van onze klanten: dat is waar zij zich als visual designer iedere dag voor inzet.

Jasper Nota

Jasper Nota

IT beheerder

Als student System- en Networkengineering is Jasper al jaren onze computerman. Met zijn liefde voor hardware en software verzorgt hij bij ClickValue alles op het gebied van informatica.

Christiaan van Roon

Christiaan van Roon

IT beheerder

Christiaan is onze steun en toeverlaat omtrent alle IT-perikelen. Als student Informatica aan de Universiteit van Amsterdam weet hij het antwoord op bijna alle technische vragen, en met engelengeduld en charme helpt hij iedereen op weg.

Martijn Bruggink

Martijn Bruggink

Junior Technisch Consultant

Martijn is onze steun en toeverlaat voor alle technische ondersteuning. Als student Natuur- en Sterrenkunde houdt hij van een uitdaging en die krijgt hij bij ClickValue. Van het bouwen van testen, het implementeren van metingen tot het verzamelen van de juiste data.

Joshua Onwezen

Joshua Onwezen

Junior Technisch Consultant

Betrouwbaar, communicatief zeer vaardig en technisch bijzonder onderlegd. Dat zijn de kenmerken die zonder twijfel op Joshua van toepassing zijn. Als Junior Technisch Consultant functioneert hij als onze trukendoos: hij vindt voor alles een oplossing, bouwt de beste testen en verzamelt nauwkeurig de juiste data.

Daan van Ingen

Daan van Ingen

Junior Technisch Consultant

Een humoristische bèta jongen – zo omschrijft Daan zichzelf op LinkedIn. En dat is precies wat hem zo’n goede Junior Technisch Consultant maakt. Als liefhebber van informatica en techniek helpt hij bij het bouwen van testen en analyseert hij enorme hoeveelheden data voor al onze klanten.

Richard Bieringa

Richard Bieringa

Junior Technisch Consultant

Er zijn mensen die stralen nu eenmaal daadkracht en besluitvaardigheid uit. Zo iemand is Richard. Als student Informatica, Multimedia & Management aan de Vrije Universiteit Amsterdam is hij bij ClickValue een van de talentvolle technische consultants. In rust en met volle concentratie doet hij zijn werk, met af en toe een goede grap tussendoor en (na vijven) geregeld een biertje in de hand.

Mitchell Kuin

Mitchell Kuin

Junior Technisch Consultant

Ook Junior Technisch Consultant Mitchell studeert Informatiekunde, aan de Universiteit van Amsterdam. Op kantoor bouwt hij misschien technische testen, maar in zijn vrije tijd staat hij geregeld op het podium met een vriend om de beste covers ten gehore te brengen. Zijn technische talent hebben we al lang en breed gezien, nu is het wachten op de eerste borrel van ClickValue waar hij zijn creatieve talent ook aan ons laat zien.

Esmee de Vries

Esmee de Vries

Junior Consultant

Open en positief. Bijzonder leergierig én geïnteresseerd in de wereld om haar heen. Esmee – afgestudeerd Wijsbegeerte en Communicatie – werkt bij ClickValue als Junior Consultant. Haar fascinatie voor data, analytische blik en kritische oog voor detail maken haar de perfecte online marketeer.

Melanie Groot

Melanie Groot

Junior Consultant

Na een succesvolle stage en een grondig onderzoek naar Link Earning bleef Melanie gelukkig bij ons plakken. Nu is ze een van onze talentvolle Junior Consultants. Met het enthousiasme en de nieuwsgierigheid die haar als stagiair zo kenmerkte, richt ze zich nu volledig op SEA. En hoe.

Urscha Fajdiga

Urscha Fajdiga

Junior Consultant

Ze omschrijft zichzelf als creatief, analytisch en gedreven. Meer eens kunnen we het niet worden. Als Junior Consultant richt ze zich momenteel vooral op Conversie Optimalisatie, het analyseren van AB testen en de conversie funnel. Alles wat ze doet gaat met een zelfde grondigheid en concentratie. Ook bij Extensus, de studievereniging voor honours studenten in Amsterdam, zet ze deze kwaliteiten in als ze de vereniging als PR Officer nog beter op de kaart zet.

Wisse Bemelman

Wisse Bemelman

Junior Consultant

De ultieme junior consultant met een voorliefde voor statistiek. Als student econometrie aan de Universiteit van Amsterdam biedt Wisse ondersteuning bij CRO-trajecten, analyseert hij de data van SEA-campagnes en optimaliseert hij de online groei van onze klanten.

Lotte Derks

Lotte Derks

Financieel medewerker

Als iemand goed met cijfers is, is het Lotte wel. Als bedrijfseconoom in wording stort zij zich op onze financiële administratie. Ze doet dat met grote nauwkeurigheid en discretie, en zorgt er continu voor dat aan weerszijden iedereen meer dan tevreden is. Een half jaar woonde ze in Hongkong, een van de belangrijkste financiële centra van de wereld. Gelukkig is ze nu weer terug bij ClickValue in het oude vertrouwde Amsterdam.

Hakan Atici

Hakan Atici

Financieel medewerker

Hakan is net als Lotte een financieel en administratief wonder. Hij studeert Bedrijfskunde aan de Universiteit van Amsterdam en geeft onder andere bijles in wiskunde, economie en Nederlands. Zijn persoonlijkheid kenmerkt zich door betrokkenheid, zijn werk door nauwkeurigheid. Belangrijk, als het gaat om financiën en cijfers. Bij Hakan klopt het gelukkig altijd, tot achter de achterste komma.

Menno Buurman

Menno Buurman

Stagiair

Een afstudeerstagiair met zoveel ervaring in online marketing, die zie je niet vaak. Menno is er zo een. Enthousiast, zeer kundig en bijzonder leergierig. Een biertje drinken in het weekend? Uiteraard. Maar dat wetenschappelijke artikel over SEA mag ook niet ontbreken. Zo leuk vindt hij online marketing nu eenmaal. En hij is er nog goed in ook.

Tarik Bounaanaa

Tarik Bounaanaa

Stagiair

Dankzij Tarik heeft de LevelUp Group – het samenwerkingsverband van ClickValue en Netprofiler – straks een perfecte en op maat gemaakte planningstool. Zijn kennis over user centred design en human computer interaction stelt ons straks in staat onze online expertise nog beter te kunnen inzetten voor onze klanten. Hij is niet alleen als afstudeerstagiair bij ons actief. Als ervaren UX-desiger ondersteunt hij succesvol ons CRO-team.