Over ClickValue

Waar we voor staan en met wie we dat doen

 

 

Over ClickValue

Binnen ClickValue zetten we ons iedere dag in om de conversie van onze klanten te optimaliseren. We laten geen middel onbenut. We doen grondig vooronderzoek, verzamelen kwalitatieve en kwantitatieve data, formuleren hypothesen en testen deze vervolgens met A/B of multivariate testen. Dankzij deze gedegen aanpak realiseren we de grootste impact. Of je nu nieuw bent met conversie optimalisatie of ondersteuning nodig hebt met het verbeteren van het huidige conversieproces, wij helpen je graag verder met onze data-gedreven kijk op marketing. Het optimaliseren van de conversie doen we samen. Klant en ClickValue, als team. Jij biedt een sterke propositie en een solide omzetbasis, onze consultants beheersen de conversie optimalisatie discipline zodanig dat we samen het resultaat sterk verbeteren.

Part of LevelUp Group

Begin 2017 is ClickValue samengegaan met digital marketing bureau Netprofiler waardoor een groep van ruim 80 digital marketing specialisten onder de naam LevelUp Group is ontstaan. De online marketing activiteiten en webanalytics activiteiten doen we sinds begin 2018 vanuit het label Netprofiler. Al onze conversie optimalisatie en usability activiteiten doen we nu vanuit ClickValue. Waarom? Omdat conversie optimalisatie een vak apart is. Een vak waar specialisatie vereist is. Onze expertise en ervaring blijkt niet alleen uit onze accreditaties, maar vooral uit onze langdurige samenwerking met onder andere Adidas Global, Adidas Europe, MoneYou, Calvin Klein, Tommy Hilfiger en Heineken. Zij kiezen voor ons vanwege onze flexibiliteit, zelfvertrouwen, tactisch inzicht en transparantie. En natuurlijk vanwege onze conversie optimalisatie prestaties, dat spreekt voor zich. Al vele jaren hebben we een top 3 positie in de Emerce 100 als een van de beste optimalisatie bureaus van Nederland.


ClickValue Emerce100

Onze ClickValues

We houden van concrete doelen en het neerzetten van resultaat. Datagedreven, dat zijn we. De vraag die we onszelf altijd stellen is: hoe verbeteren we met conversie optimalisatie het rendement van het online marketingproces en de marketingeuro’s? Dit bedenken we al voordat we samenwerken, want we doen alleen een aanbod als we geloven het verschil te kunnen maken. Wij zijn pas echt tevreden als dat keer op keer lukt.
Het verhogen van de conversie en het versnellen van online groei staat bij ons centraal. Onze leidende vraag als online bureau: wat is voor jou als klant de best mogelijke investering van de volgende euro en het volgende uur? Wij pakken graag de uitvoering op als dat rendabel is. Beter als je het (op den duur) zelf doet? Geen probleem. We helpen graag door het delen van onze kennis. Bij ons dus geen lange termijnverplichtingen of contracten, maar snel kunnen inspelen op veranderingen zodat het marketingproces altijd optimaal is ingericht.
Transparantie garanderen we. We kunnen niet anders, want door onze data-gedreven aanpak hebben we beiden altijd realtime inzicht in de gegevens. Zo werken we in alle openheid samen aan het realiseren van jouw groei.
Het realiseren van duurzame online groei kan alleen met een lange termijnvisie. Door als online marketingbureau naar het gehele online proces te kijken, is het mogelijk echte impact te realiseren. Als conversie specialiasten focussen we ons op de verbetering van de website experience, maar we kijken altijd met een tactische visie naar de organisatie. Zo weten we precies welke activiteiten je integraal moet inzetten om online nóg succesvoller te worden.
Een goed idee is mooi, maar krijgt pas waarde bij een perfecte uitvoering. Checklists en quick scans zijn mooi voor het aanpakken van laaghangend fruit, maar meer is het niet. Onderzoek is noodzakelijk voor een perfecte uitvoering. Onderzoeken, meten, luisteren, hypothesen formuleren, testen en aanpassingen maken. Volg deze cyclus en een hogere conversie is gegarandeerd. Ons team van hoopopgeleide consultants communiceert direct, levert op tijd en zorgt voor foutloos werk. Slim en gedreven werken, zodat jij nog eens tijd hebt voor een kopje koffie zonder zorgen.
We staan schouder aan schouder met onze klanten. Iedere dag werken we als team keihard om het beste resultaat neer te zetten. Onze expertise in conversie optimalisatie is overtuigend, zowel voor onszelf als voor onze klanten. Daarom durven we onze vergoeding afhankelijk te maken van het resultaat. We blijven onze waarde bewijzen, iedere dag opnieuw. Omdat het volgens ons niet anders kan en moet.

Ons team

Anouscha Fajdiga

Anouscha Fajdiga

Junior Consultant

Een consultant in de dop, dat kan niet missen. Met haar enorme zelfstandigheid, haar snelheid van leren en haar professionele houding hebben wij met Anouscha als Junior Consultant absoluut goud in handen.
Daan van Ingen

Daan van Ingen

Junior Technisch Consultant

Een humoristische bèta jongen – zo omschrijft Daan zichzelf op LinkedIn. En dat is precies wat hem zo’n goede Junior Technisch Consultant maakt. Als liefhebber van informatica en techniek helpt hij bij het bouwen van testen en analyseert hij enorme hoeveelheden data voor al onze klanten.
Edwin de Brouwer

Edwin de Brouwer

Senior Consultant

“De meetbaarheid van creatieve processen, dat vind ik het mooist aan online marketing.” Het zijn de woorden van Edwin, die daarmee in dertien woorden het perfecte profiel van een online marketingconsultant vat. Creatief en datagedreven, als voormalig student Technische Informatica en afgestudeerd Commercieel Econoom is hij het allebei. Gecombineerd met zijn leergierigheid en nuchtere blik is hij een enorme aanwinst voor het team.
Grace de Bruyne

Grace de Bruyne

Facilitair medewerker

Grace weet van aanpakken. Of ze nu de gehele lunch verzorgt, een verrassingsfeest organiseert of de administratie tip-top in orde maakt: bij Grace heb je er geen omkijken naar. Op warme dagen loopt ze langs met een grote bak waterijsjes op koudere dagen zet ze een schaal met ontbijtkoek neer, zo ontzorgt ze iedereen op kantoor.
Jasper de Groot

Jasper de Groot

Consultant

 
Linda Tammerijn

Linda Tammerijn

Marketing Manager

 
Mark de Winter

Mark de Winter

Managing Consultant

Mark is de creatieve professor in ons team. Tegenstrijdig? Als online marketeer en specialist in conversie optimalisatie is het juist de perfecte combinatie. Met zijn leidinggevende kwaliteiten, visie op het beste CRO-proces en jarenlange ervaring als consultant kan het CRO-team zich geen betere Managing Consultant wensen.
Norma Jiwanpersad

Norma Jiwanpersad

Facilitair medewerker

Norma zorgt ’s ochtends voor een glimlach op ieders gezicht. Ochtendhumeur? Krijgt bij Norma geen kans. Stress? Wat bemoedigende woorden van Norma en iedereen kan er weer tegenaan. Ze verwelkomt alle collega’s liefdevol en met warmte, maar ook onze gasten valt diezelfde zorgzaamheid ten deel. Stilzitten doet ze maar weinig, altijd in de weer met een kleine of grote klus zodat het pand continu tip-top in orde is. En ze kan ook nog koken! Deze vrouw mag echt nooit meer weg.
Richard Bieringa

Richard Bieringa

Junior Technisch Consultant

Er zijn mensen die stralen nu eenmaal daadkracht en besluitvaardigheid uit. Zo iemand is Richard. Als afgestudeerde Informatica, Multimedia & Management aan de Vrije Universiteit Amsterdam is hij bij ClickValue een van onze technische consultants. In rust en met volle concentratie doet hij zijn werk, met af en toe een goede grap tussendoor en (na vijven) geregeld een biertje in de hand.
Sander Tigelaar

Sander Tigelaar

Senior Technisch Consultant

Techniek staat voor alles en Sander weet dat als geen ander. Niets is hem te ingewikkeld. Van het naar uw wensen programmeren van marketingtools tot het analyseren van grote hoeveelheden data, als disciplinehoofd data-collectie is hij uw expert.
Taina Bagmeijer

Taina Bagmeijer

Chief of Staff

Taina combineert haar twee grootste talenten: organsiatie en creativiteit. Zij begeleidt de leden van het stafteam, zodat onze collega’s worden ontzorgd (en vooruit, af en toe worden vertroeteld.) Met haar persoonlijke benadering zorgt zij voor een fijne werkomgeving en de persoonlijke en professionele ontwikkeling van alle medewerkers.
Vera Noorlander

Vera Noorlander

HR-officer

Spin in het web, spring in het veld: dat is Vera. HR en Recruitment zijn goed aan haar besteed. Met haar afgeronde master Klinische Ontwikkelingspsychologie brengt ze bovendien nét dat beetje extra. Een scherp oog voor detail heeft ze ook en uitdagingen gaat ze gretig te lijf. Een echte HR topper, mogen we wel zeggen!
Christian Willemse

Christian Willemse

Consultant

Elke statistiekvraag weet Christian moeiteloos te beantwoorden. Dat is niet zo gek, als promovendus ‘Human Media Interaction’ van de Universiteit Twente. Naast zijn werk bij ClickValue onderzocht hij of we menselijke aanrakingen door middel van technologie kunnen nabootsen. Én of die hetzelfde effect hebben op menselijk gedrag. Deze wetenschappelijke skills zet hij nu in voor de groei van onze klanten, gelukkig!
Diederik Henkemans

Diederik Henkemans

Junior Consultant

 
Frans Appels

Frans Appels

Managing Partner

 
Hakan Atici

Hakan Atici

Financieel medewerker

Hakan is net als Lotte een financieel en administratief wonder. Hij studeert Bedrijfskunde aan de Universiteit van Amsterdam en geeft onder andere bijles in wiskunde, economie en Nederlands. Zijn persoonlijkheid kenmerkt zich door betrokkenheid, zijn werk door nauwkeurigheid. Belangrijk, als het gaat om financiën en cijfers. Bij Hakan klopt het gelukkig altijd, tot achter de achterste komma.
Joshua Onwezen

Joshua Onwezen

Technisch Consultant

Betrouwbaar, communicatief zeer vaardig en technisch bijzonder onderlegd. Dat zijn de kenmerken die zonder twijfel op Joshua van toepassing zijn. Als Technisch Consultant functioneert hij als onze trukendoos: hij vindt voor alles een oplossing, bouwt de beste testen en verzamelt nauwkeurig de juiste data.
Mitchell Kuin

Mitchell Kuin

Junior Technisch Consultant

Ook Junior Technisch Consultant Mitchell studeert Informatiekunde, aan de Universiteit van Amsterdam. Op kantoor bouwt hij misschien technische testen, maar in zijn vrije tijd staat hij geregeld op het podium met een vriend om de beste covers ten gehore te brengen. Zijn technische talent hebben we al lang en breed gezien, nu is het wachten op de eerste borrel van ClickValue waar hij zijn creatieve talent ook aan ons laat zien.
Michelle Ernst

Michelle Ernst

Junior Consultant

Nietsvermoedend loopt Michelle het kantoor binnen als respondent in een UX-onderzoek. Ze is scherp, aandachtig en nauwkeurig: dé eigenschappen voor een perfecte Junior Consultant. Gelukkig zien de UX-Researchers die het onderzoek begeleiden dat ook. In recordtijd is het rond. De volgende keer dat Michelle het kantoor binnenloopt, doet ze dat als Junior Consultant.
Nico van Duuren

Nico van Duuren

Consultant

 
Steve Klare

Steve Klare

Consultant

Druk bezig met zijn carrière besloot hij het plots allemaal anders te doen. Hij pakte zijn koffer en vertrok voor anderhalf jaar naar het buitenland. Al reizende realiseerde hij zich telkens een ding: doe altijd dat wat je leuk vindt. Gelukkig voor ons keerde hij wel weer terug naar Nederland en doet hij als online marketingconsultant bij ons wat hij echt leuk vindt.
Sophie Ensing

Sophie Ensing

Junior Consultant

Toon Vuursteen

Toon Vuursteen

Co-founder

Een voorliefde voor fact based marketing, een passie voor consumer intelligence. Als mede-oprichter van ClickValue zette Toon jaren zijn kennis en kunde in voor onze klanten. Nu doceert hij vol enthousiasme online marketing aan de Hogeschool Leiden om zo een nieuwe generatie marketeers op te leiden en te zorgen dat wij ook in de toekomst de beste mensen voor u in huis hebben.
David Beentjes

David Beentjes

Managing Partner

David is de kapitein die ieder schip nodig heeft. Sturend, altijd behulpzaam en oplossingsgericht. Dankzij zijn grote ervaring weet hij vaak eerder dan u waar de behoefte zit. Met David als managing partner heeft u nergens omkijken naar.
Emma Stevens

Emma Stevens

Facilitair Assistent

 
Fabio Bertelink

Fabio Bertelink

Junior Consultant

Eén studie was niet genoeg voor Fabio, waardoor hij na de studie Economie en Bedrijfskunde nu ook Econometrie aan zijn diploma’s gaat toevoegen. Het analytisch vermogen dat er voor die studie nodig is, zet hij nu gelukkig ook in bij ons op kantoor. Als Junior Consultant richt hij zich vooral op conversie optimalisatie, een waardige toevoeging aan het team.
Jasmine Corba

Jasmine Corba

Consultant

Met haar achtergrond in de sociale- en organisatiepsychologie voegt Jasmine relevante kennis toe aan het team van conversiespecialisten. Combineer die achtergrond met een master opleiding in Business Administration en Marketing en een betere online consultant is niet te bedenken.
Lotte Derks

Lotte Derks

Head of Finance & Control

Als iemand goed met cijfers is, is het Lotte wel. Als bedrijfseconoom stort zij zich op onze financiële administratie en stuurt zij het team aan. Ze doet dat met grote nauwkeurigheid en discretie, en zorgt er continu voor dat aan weerszijden iedereen meer dan tevreden is. Een half jaar woonde ze in Hongkong, een van de belangrijkste financiële centra van de wereld. Gelukkig is ze nu als Head of Finance & Control terug bij ClickValue in het vertrouwde Amsterdam.
Manon Meelker

Manon Meelker

Consultant

Conversie specialisten zijn er in allerlei soorten en maten. Manon is er een in de categorie vrolijk, hardwerkend en gedreven. Dankzij haar ervaring in de wereld van online marketing en haar aanleg voor analyse is conversie optimalisatie zonder twijfel haar op het lijf geschreven.
Maxime Lunter

Maxime Lunter

Consultant | UX Researcher

Ze woonde en studeerde een periode in Londen, werkte als marketing executive binnen de online marketing en zet al haar talenten nu gelukkig in als CRO-consultant en UX-Researcher. En met haar aanleg voor salsa wordt ook ieder feestje leuker als zij er is.
Peter Maas

Peter Maas

Senior Consultant

Peter ademt SEA. Zijn enorme gedrevenheid maakt hem de ultieme specialist, die altijd bereid is zijn kennis te delen. Hij ziet kansen waar anderen al opgeven en ontwikkelt eigen methodes om onze klanten nog beter te helpen bij hun online groei.
Sander Schleeper

Sander Schleeper

Financieel medewerker

Kleren maken de man, wordt wel eens gezegd. In het geval van Sander is dat absoluut waar, als hij weer eens op een druilerige maandag strak gekleed en fris op kantoor rondloopt. Als student Bedrijfseconomie helpt hij ClickValue bij het controleren en verwerken van facturen, regelt hij de betalingen en verzorgt de goedkeuring van declaraties. Gelukkig doet hij dat met net zoveel aandacht, passie en precisie als zijn garderobe ons toont.
Thecla Goossen

Thecla Goossen

Junior Consultant

 
Urscha Fajdiga

Urscha Fajdiga

Junior Consultant

Ze omschrijft zichzelf als creatief, analytisch en gedreven. Meer eens kunnen we het niet worden. Als Junior Consultant richt ze zich momenteel vooral op Conversie Optimalisatie, het analyseren van AB testen en de conversie funnel. Alles wat ze doet gaat met een zelfde grondigheid en concentratie. Ook bij Extensus, de studievereniging voor honours studenten in Amsterdam, zet ze deze kwaliteiten in als ze de vereniging als PR Officer nog beter op de kaart zet.
Daniël Markus

Daniël Markus

Founder en Managing Partner

Als boegbeeld van ClickValue houdt hij iedereen scherp. Door zijn enorme kennis en passie voor data en online marketing is hij kritisch, maar altijd gericht op de ontwikkeling en groei van onze klanten. Cijfers spreken de waarheid, van onzin houdt hij niet. Voor een inspirerend, creatief groeiplan en een goed en eerlijk advies moet u bij hem zijn.
Esmee de Vries

Esmee de Vries

Consultant

Open en positief. Bijzonder leergierig én geïnteresseerd in de wereld om haar heen. Esmee – afgestudeerd Wijsbegeerte en Persuasive Communicatie – werkt bij ClickValue als Consultant. Haar fascinatie voor data, analytische blik en kritische oog voor detail maken haar de perfecte online marketeer.
Gideon Wories

Gideon Wories

IT beheerder

Iemand nodig die een helikopter uit elkaar schroeft en vervolgens weer goed in elkaar zet? Bel dan Gideon. Nu hebben we bij ClickValue nog geen bedrijfshelikopter, maar gelukkig is hij net zo goed met computers. Als IT beheerder richt hij zich niet alleen op het repareren van laptops en opzetten van de perfecte patchkast, ook onze computersecurity is bij hem in goede handen.
Jelle Ermerins

Jelle Ermerins

Junior Consultant

 
Leon Demeijer

Leon Demeijer

Consultant

Gaan. Beweging. Vooruitgang. Leon heeft dat altijd voor ogen. Ambitieus? Zeker, maar eigenlijk dekt dat de lading niet. Hij wil en zal de beste online marketeer worden. Dat is nogal een stip aan de horizon, maar voor Leon is dat geen probleem. Want zonder doel, geen vooruitgang. Gelukkig gaat die ambitie gecombineerd met een dosis gezelligheid en goed gevoel voor humor. Eigenlijk kun je voor alles bij Leon terecht.
Marcha Smeenk

Marcha Smeenk

Visual Designer

Een hele nieuwe huisstijl, een mooie banner of het design van een landingspagina? Voor Marcha is geen enkele creatieve uitdaging te gek. Functionele ontwerpen die passen bij de stijl en het karakter van onze klanten: dat is waar zij zich als visual designer iedere dag voor inzet.
Moran Romijn

Moran Romijn

HR-officer

Ze kwam binnen als vakantiekracht, maar al snel bleek Moran onmisbaar. Ze is pittig, laat niet over zich heenlopen en weet van aanpakken. Als studente bedrijfseconomie helpt ze ons met allerhande zaken. Van loonadministratie tot contact met onze leveranciers – Moran draait nergens haar hand voor om.
Pieter Zandijk

Pieter Zandijk

Financieel Administratief medewerker

 
Sanne Stricker

Sanne Stricker

Senior Consultant

Met een voorliefde voor data en analyse stuurt Sanne het gehele CRO-team van ClickValue aan. Een voor haar kenmerkende eigenschap? Haar positieve houding, dat kan niet missen. Processen ontleedt ze nauwkeurig, om ze vervolgens beter in te richten. Dat helpt bij het verkrijgen van een effectiever en beter resultaat voor onze klanten, maar heeft ook een positieve invloed op ieders werkplezier. Win-win, zo zien we het ’t liefst.
Timo Stegeman

Timo Stegeman

Senior Consultant

Een hogere conversie? Timo is onze specialist die daarvoor kan zorgen. Zijn enorme kennis en frisse gedrevenheid zorgen ervoor dat hij altijd goede resultaten levert. Hij is slim en bescheiden, een dromer en een denker. Maar vooral ontzettend goed in zijn werk als online marketeer.
Vincent van Houten

Vincent van Houten

IT Beheerder

De eerste prijs voor vrolijkste IT Beheerder moet zonder twijfel naar Vincent. Welke vraag je ook hebt en hoe onbenullig deze ook is: Vincent legt het je geduldig uit en helpt uiterst vriendelijk tot alles weer tiptop functioneert. In een wereld van online specialisten met toenemende beveiligingskwesties en hard/software-problematiek is dit de man die je in het IT-team wilt hebben. Wat hebben wij een geluk!