Vier categorieën. Zeker 22 awards. Inspirerende sprekers. En een groot feest in Amsterdam. Het Dutch Search Awards-evenement op 24 november 2016 belooft een spektakel te worden. Peter Maas – onze eigen SEA-specialist – zit deze eerste editie in de jury.

Deel van de Dutch Search Awards 2016-jury, v.l.n.r.: Wijnand Meijer, Roland van der Walle, Youri Kuper, Eduard Blacquiere, Tamer Saglambilek, Peter Maas, Alouette Edens, Mark van Werven, Maarten van den Bietenbos, Mustafa Sezgin, Mathijs Compeer, Remco Roos en Talitha Zwagers.

Deel van de Dutch Search Awards 2016-jury, v.l.n.r.: Wijnand Meijer, Roland van der Walle, Youri Kuper, Eduard Blacquiere, Tamer Saglambilek, Peter Maas, Alouette Edens, Mark van Werven, Maarten van den Bietenbos, Mustafa Sezgin, Mathijs Compeer, Remco Roos en Talitha Zwagers.

De vier categorieën

Van beste seo-campagne, tot beste low-budget campagne en van beste analytics software tot beste consultant van het jaar. Binnen de vier categorieën zijn er 22 awards te verdelen. Inzenden kan tot 1 oktober, een 22-koppige jury buigt zich vervolgens over de ingezonden cases.

 Kans maken op een prijs kan in de volgende vier categorieën.

1. Branche

2. Tools & Software

3. Campagne

4. Agencies & Professionals

De jury

Peter Maas

Peter Maas – SEA-specialist ClickValue

De winnaars van de Dutch Search Awards worden gekozen door een 22-koppige vakjury, bestaande uit experts op het gebied van SEA en online advertising. Naast SEA-hoofd van ClickValue Peter Maas, beoordelen onder andere Remy Bronkhorst (CEO Expand Online), Mark van Werven (CEO Tribal Internet Marketing), Justus Wever (Product Manager SEA Traffic4u), Eduard Blacquière (Principal Consultant OrangeValley) en Roland van der Walle (Strategic Search Account Director Bing) de ingezonden cases op gebied van search marketing.

ClickValue-specialist Peter Maas ook in de jury

Peter ademt SEA. Zijn enorme gedrevenheid maakt hem de ultieme specialist, die altijd bereid is zijn kennis te delen. Hij ziet kansen waar anderen al opgeven en ontwikkelt eigen methodes om onze klanten nog beter te helpen bij hun online groei. Als senior consultant en SEA-specialist bij ClickValue zit hij met trots in de jury van de eerste editie van de Dutch Search Awards. Meer weten over Peter? Lees hier zijn idee over het goede leven, over ontspannen op zijn chesterfield, en de liefde voor Spaanse zon en blues. 

De initiatiefnemer en waar de jury op let

In het persbericht van Dutch Search Awards vertelt een van de initiatiefnemers – Tamer Saglambilek – waar de jury op zal letten. “In navolging van de verschillende internationale edities van de Search Awards, gaan we nu eindelijk deze awards ook in Nederland uitreiken. De jury zal tijdens de beoordeling vooral letten op de formulering van de strategie; aantoonbare resultaten ten opzichte van de doelstelling, budget en manuren; creativiteit en onderscheidend vermogen; het gebruik van technologie; de koppeling van verschillende kanalen en de schaalbaarheid van de oplossing”, aldus Saglambilek. “Al veel grote merken en marketingbureaus hebben cases ingestuurd, dus ik verwacht dat de jurering een uitdagende klus gaat worden.”

Inzenden cases

Dat kan helaas niet meer. Tot 1 oktober was het mogelijk je case in te sturen om kans te maken op een van de felbegeerde awards. Volgend jaar is er gelukkig weer eens kans. Voor nu gaat de jury druk in beraadslaging. Wie wint een of meerdere van de 12 awards die verdeeld zijn over de hoofdcategorieën ‘Branche’ en ‘Campagne’ of voor de vijf awards in de categorie ‘Tools & Software’. Iedere inzender dingt sowieso mee naar de award voor Beste Agency, Consultant en In-house team. Kom ook 24 november, koop vandaag nog je kaarten voor dit evenement!

Ontvang een gratis SEA health check en verbeter uw Adwords campagne

Adwords kosten verlagen zonder omzet te verliezen? Een goede eerste stap is de SEA health check waarbij wij op een laagdrempelige manier de campagne nalopen en direct verbeteringen aanwijzen. Laat je gegevens achter en een van onze specialisten voert deze health check gratis en voor niets uit.

Ja, ik wil mijn AdWords kosten verlagen!

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.