Klanten
New York Pizza – Bij het effectief inrichten van het marketingproces ligt de sleutel van succes in een integrale aanpak. ClickValue heeft alle SEA-activiteiten geoptimaliseerd, maar ook de bestelapp, website en achterliggend technisch platform ontwikkeld. Zo verhogen we integraal de conversie en blijven we de concurrentie voor. Lees meer »
Het Concertgebouw – De groeikans voor Het Concertgebouw? Middels Display, YouTube en AdWords targetten we de miljoenen toeristen die ons land bezoeken. In een half jaar tijd is de omzet uit deze internationale campagne al met 400 procent gestegen. Met expertise en creativiteit zorgen wij voor concreet resultaat. Lees meer »
Harman Kardon – De samenwerking tussen Harman en ClickValue belooft nog veel voor de toekomst. In tien landen en voor drie merken zorgen we al voor online groei. Nu de nieuwe kansen: het verhogen van de conversie en betere branding. Meer verkeer, stijgende omzet en scherp letten op de kosten: zo groeit Harmans online winst. Lees meer »
Lamp en Licht – Al jaren werken we samen aan de grootste online groei. Door onze focus op groei en marktpenetratie is Lamp en Licht nu Nederlands onbetwiste marktleider in verlichtingsartikelen. De behaalde hogere winsten bieden grote kansen. Zo zijn we inmiddels al in tien landen actief op het complete online marketing spectrum. Lees meer »
“Zij kiezen voor ons, vanwege onze
flexibiliteit en openheid. En onze prestaties natuurlijk, dat spreekt voor zich.”
– Daniël Markus




















