Meer online groei dankzij Custom Reports – het begint hier

Wij hebben een aantal Custom Reports sjablonen op een rij gezet. Dat is ideaal, want alle instellingen zijn al op de juiste manier ingesteld door onze AdWords-expert Peter Maas. Het enige dat jij hoeft te doen is bedenken welk rapport je wilt, er op te klikken en in te loggen op je Google Analytics profiel. Het rapport importeert automatisch al jouw data en creëert zo een custom marketing dashboard. Meer informatie over alle mogelijkheden van AdWords en Google Analytics? Neemt contact met ons op.

Dag van de week rapport

Weten op welke dagen je AdWords campagnes het minste rendement opleveren? Dit is het ideale rapport. Bekijk of de kosten-omzetverhouding op sommige dagen uit balans is en verhoog of verlaag op basis daarvan je biedingen. Extra interessant is het als we een analyse maken over het uur van de dag en dat uiteindelijk koppelen.

Adwords optimalisatie rapport

Dit is een specifiek rapport waar het presteren van je Adwords campagnes tot op margeniveau wordt beoordeeld.

Browser Rapport

Ben je benieuwd naar de prestaties van verschillende browsers? Check dan dit rapport.

Social Media Dashboard

Hier nog een handig Google Analytics Dashboard waarmee je in één oogopslag het presteren van je social media kanalen inzichtelijk krijgt.

Overall E-commerce Dashboard

Beoordeel al je e-commerce prestaties in één oogopslag door te kijken naar dimensies zoals mobile, bron en product.