Thu
21
Jan

Hoe verbeter je de CRO-activiteiten in de fashion

Praktische info
Wanneer
Thursday, 21 January 2021
Hoe laat
09:30 - 12:00 uur
Waar
Online
Docenten
Maurice Beerthuyzen (CRO Lead bij ClickValue) & Mark de Winter (Managing Consultant CRO bij ClickValue)

Bij ClickValue helpen we al jaren diverse bekende fashion brands met conversie optimalisatie. Calvin Klein, Tommy Hilfiger, G-Star, adidas en Tamaris hebben samen met ons het continu experimenteren omarmd. En met veel succes. Graag vertellen wij jou op dinsdag 18 januari in een online workshop op welke manier ook jij je CRO-activiteiten naar een hoger niveau brengt.

 

Het afgelopen jaar is wel duidelijk geworden waar de toekomst van de mode-industrie ligt: online. Maar de unieke winkelervaring vervangen door of aanvullen met een digitale ervaring is gemakkelijker gezegd dan gedaan en niet in een dag bereikt. Om iedere dag steeds beter te begrijpen wat je klanten willen, dien je de intenties en issues die je klant op je website heeft, te identificeren, een verbetervoorstel te bedenken en uiteindelijk dit idee te experimenteren en te valideren.

 

Diverse bedrijven die via continu onderzoek, experimenten en validatie hun digitale kanalen steeds weer beter maken, hebben ondervonden dat deze methode lonend is. Maar hoe begin je met onderzoeken en experimenteren? Wat zijn de valkuilen? En via welk stappenplan bereik je het optimale resultaat?

 

In een exclusieve interactieve online workshop helpen ClickValue-consultants Mark de Winter en Maurice Beerthuyzen je om de maturity van je conversie optimalisatie activiteiten vast te stellen op basis van 7 dimensies: scope, team, proces stappen, platform, planning, formats en afstemming.

 

Daarnaast laten ze zien hoe je op elk van deze dimensies stappen kan zetten om je CRO-activiteiten en programma op een hoger niveau te brengen. Zo maak je in een ochtend een concreet plan om de CRO maturity binnen jouw bedrijf naar een hoger level te brengen!

 

Let op: Dit event is alleen voor e-commerce en CRO-specialisten bij bedrijven in de fashion sector. Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Binnen 2 werkdagen hoor je of we een plek voor je kunnen reserveren.

Maurice Beerthuyzen is een ervaren Managing Consultant en CRO specialist die gespecialiseerd is in het opzetten en begeleiden van CRO/CXO programma’s. Bij Maurice draait het niet alleen om data, maar ook over de psyche van de klant en de organisatie van een CRO programma.

Mark de Winter is als Managing Consultant en CRO specialist bij ClickValue het aanspreekpunt voor diverse klanten die CRO programma’s draaien. Hij heeft lange ervaring met alle aspecten van conversie optimalisatie, UX research & A/B testen. Daarnaast is hij lid van de DDMA CRO Commissie.

Drop us a line!

Curious how we could help? Feel free to get in touch. We'd love to hear what you're up to.