Thu
30
Sep

Hoe creëer je een optimaal CRO-team & experimenteer cultuur

Wanneer
Thursday, 30 September 2021
Hoe laat
09:30 - 12:00 uur
Waar
Online
Docenten
Maurice Beerthuyzen (CRO Lead bij ClickValue) & Mark de Winter (Managing Consultant CRO bij ClickValue)

Als je serieus aan de slag wilt met conversie optimalisatie (CRO), dan vormt een optimaal op elkaar ingespeeld team een essentiele rol in het programma.

 

Maar uit welke rollen bestaat het optimale CRO team? Hoe zorg je ervoor dat je de gehele organisatie mee krijgt? Hoe zorg je dat het team goed op elkaar is ingespeeld zodat er voldoende testen live gaan en de succesratio hoog ligt? Hoe beinvloed je stakeholders op meerdere niveaus in de organisatie? En hoe stimuleer je een experiment gedreven cultuur in de organisatie? Dat zijn onderwerpen waar Maurice Beerthuyzen en Mark de Winter in deze online workshop op in gaan. Ze tonen praktische handvatten, pijnpunten en leerzame cases uit de praktijk zodat je morgen met jouw team de volgende stap kunt zetten.

 

Je leert onder meer:

  • Hoe je je eigen CRO Dream Team bouwt
  • Hoe je het resultaat uit je CRO programma optimaliseert terwijl je de organisatie betrokken en enthousiast houdt.
  • Hoe je je proces optimaliseert en het overzicht houdt op de activiteiten die het meest opleveren.
  • Hoe je een experimenteer cultuur ontwikkelt en uitbouwt binnen jouw organisatie.

 

Let op: Er zijn slechts 10 plekken beschikbaar. Na je aanmelding hoor je binnen 2 werkdagen of we een plek voor je kunnen reserveren.

Maurice Beerthuyzen is gespecialiseerd in het opzetten en begeleiden van CRO/CXO programma’s.

 

Mark de Winter is als Managing Consultant en CRO specialist bij ClickValue het aanspreekpunt voor diverse klanten die CRO programma’s draaien. Hij heeft lange ervaring met alle aspecten van conversie optimalisatie, UX research & A/B testen. Daarnaast is hij lid van de DDMA CRO Commissie.

 

Bij ClickValue kijken niet alleen naar je conversies, maar ook naar je bezoeker (wie is je klant nou eigenlijk?) je propositie, merk en producten. Maar ook je service en klanttevredenheid op en rond de website en natuurlijk je interne organisatie. Het gaat niet alleen om het knopje of plaatje. Het gaat om het volledige digitale verhaal en organisatie van jou als merk.

Drop us a line!

Curious how we could help? Feel free to get in touch. We'd love to hear what you're up to.