Thu
14
Apr

Emerce Retail

Datum
Thursday, 14 April 2022
Tijd
08:30 - 17:30 uur
Waar
Innstyle, Maarssen

The power of CXO: Sterker door meer snelheid, betrokkenheid en kennisdeling

 

Net zoals we na Covid meer thuis zullen gaan werken, zal het online shoppen ook alleen maar toenemen.

 

Je website wordt intensiever gebruikt en de kritische consument zal na een negatieve ervaring snel afhaken.

Het is dus zaak het gedrag van je bezoeker goed te doorgronden en snel te handelen als er zaken zijn die op de website beter kunnen.
Je wilt dan natuurlijk wel dat iedere verbetering hout snijdt. De marges is de retail zijn vaak dun, en je kunt iedere euro maar 1 keer uitgeven.

 

De vraag is natuurlijk of dit mogelijk is en hoe je dit organiseert.

 

In deze talk legt Maurice Beerthuyzen/Mark de Winter, van Conversieoptimalisatie bureau ClickValue uit hoe je via een Customer Experience Optimziation programma (CXO) de intenties van je bezoekers en klanten in kaart brengt en snel de juiste verbeteringen doorvoert. CXO is een combinatie van onderzoeken (wat wil de klant) en valideren (hoe bewijzen we dat onze verbetersuggesties ook echt werken).

 

Wil jij als bedrijf nog sneller je klanten leren kennen en je website aan zijn behoefte aanpassen? En net zoals ClickValue klanten zoals Action, Holland&Barrett, Tommy Hilfiger en Calvin Klein de winkelstraat verbinden met je digitale straat?

 

  • Leer dan hoe je begint met Customer Experience Optimization
  • Wie heb je er voor nodig?
  • Welke tools?
  • En hoe werkt het dan precies? Waar begin je? Via welk proces?

Test titel

Zeer ervaren CRO-specialist,  gespecialiseerd in het opzetten en begeleiden van digitale optimalisatieprogramma’s.

Zeer ervaren CRO-specialist,  gespecialiseerd in het opzetten en begeleiden van digitale optimalisatieprogramma’s.

Drop us a line!

Curious how we could help? Feel free to get in touch. We'd love to hear what you're up to.