Duurzame online groei met onze conversie aanpak

Optimaliseer de conversie op je website door je data te analyseren en te testen. Het is belangrijk te kijken waar jouw kansen voor optimalisatie liggen door verschillende databronnen in te zetten, zoals Google Analytics en website feedback tools zoals heatmap-analyse, mousetracking en surveys. Het testen, analyseren en onderzoeken van slecht presterende pagina’s die belangrijk zijn voor de funnel van je website, om zo te kijken hoe deze beter kunnen – dat is wat wij al meer dan tien jaar doen.

Waarom worden mijn bezoekers geen klanten?

Slechts 1 procent van alle bezoekers besluit een aankoop te doen. Zonde van alle inspanningen en het advertentiebudget dat die dure bezoekers naar de website trok. Weet je al op welk punt en waarom die enorme meerderheid afhaakt? Er kunnen tig redenen zijn en je kunt blijven gissen. Dat is zonde.

Met behulp van online exit surveys, usability onderzoek en klanttevredenheidsonderzoek kun je direct in contact komen met jouw klanten. En dat is waardevol. Vraag bezoekers en huidige klanten hoe ze de website ervaren, tegen welke problemen ze aanlopen en welke verbeteringen zij zien. Wat je waarschijnlijk krijgt is harde en onomwonden kritiek. Een cadeau, want juist zulke feedback verbetert de website. Dankzij ons gedegen vooronderzoek, het formuleren van hypothesen en – uiteraard – het testen hiervan middels datagedreven A/B en/of multivariate testen  leer je wat de 99 procent echt tegenhoudt. Het resultaat van onze conversie optimalisatie aanpak? Nog meer online groei.

 

Slimme consultants

ClickValue als conversie optimalisatie bureau, waarom?

Het vinden van een goed conversie optimalisatie bureau is niet gemakkelijk. Laat staan het vinden van het perfecte conversie optimalisatie bureau. Ieder bureau is anders, elke branche en klus verschilt. Wij staan voor duurzame online groei met een datagedreven conversie optimalisatie aanpak. Bescheiden als we zijn, zetten we hier op een rij waar wij in uitblinken.

    • Onze steengoede consultants hebben jaren aan ervaring op de teller staan.
    • Wij vinden het daadwerkelijk leuk, niet onbelangrijk.
    • We geven je geen vis, maar leren je vissen. Het is pas echt een succes als je ons over een jaar niet meer nodig hebt.
    • Die visie bespaart jou als klant geld én zorgt voor duurzame online groei.
    • We werken voor allerlei klanten, ongeacht hoe bedreven je al bent. Van Adidas tot Heineken en van New York Pizza tot Printabout. Voor iedere klant kunnen wij het verschil maken.
    • Data is de heilige graal en onze gehele aanpak is ervan doordrongen. Dat vertaalt zich naar een stijging in jouw conversie.

Meer hulp nodig? Bekijk dan het stappenplan ‘Vind het beste conversie optimalisatiebureau in 10 stappen’

 

Een datagedreven strategische aanpak is de sleutel tot succes

Conversie optimalisatie biedt antwoorden op relevante vragen. Het zijn bezoekers die direct aangeven wat hen tegenhoudt klant te worden, het is de data die de falende elementen in het bestelproces signaleert en het zijn de resultaten van onze A/B testen die een oplossing bieden. Een juiste aanpak is daarbij essentieel. Wij kijken altijd op een strategische manier naar het gehele online marketingproces. Er is meer dan de conversie van landingspagina te verhogen of snel resultaat te behalen door de kleur van een knop te veranderen. Het realiseren van duurzame online groei en een hogere conversie kan alleen met een lange termijnvisie. 

We leggen je graag gedetailleerd onze gehele aanpak uit onder het genot van een kop koffie. Kort samengevat komt het hier op neer: we doen grondig vooronderzoek, verzamelen kwalitatieve en kwantitatieve data, formuleren hypothesen en testen deze vervolgens met A/B of multivariate testen.

Conversie specialisten, developers, UX-researchers en UX-designers staan klaar om jouw conversie te verhogen. Dankzij ons specialisme in digital analytics hebben wij alle capaciteiten in huis om tests te ontwerpen, bouwen en implementeren. Dit doen we snel en flexibel, waardoor de eerste test doorgaans al binnen één week online kan staan.

Ook een gebruiksvriendelijke en conversiegerichte website die aansluit bij de wensen en behoeften van je (potentiële) doelgroep? We helpen graag met een vrijblijvende analyse om nieuwe online groeikansen te ontdekken! Laat uw e-mailadres achter en we nemen snel contact op!

Timo Stegeman

“Leer van uw klanten en verhoog met conversie optimalisatie blijvend uw rendement.”