Selecteer een pagina

Peter Maas

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

ClickValue nu Google Premier Partner

ClickValue is nu officieel Google Premier Partner! Met grote trots ontvangen wij de erkenning die Google uitreikt aan de meest gewaardeerde online marketing bureaus. Google beloont ons met deze speciale status voor het behalen van vele Google AdWords-certificeringen,...

Lees meer

Hoe maak ik een Custom Report in Google Analytics? (Deel 2)

Het maken van Custom Reports binnen Google Analytics geeft je inzicht in alle data waar je een advertentiecampagne op wilt kunnen beoordelen. Maar hoe maak je zo'n rapport dat veel meer biedt dan de standaard rapporten van Google? En wat zijn mijn mogelijkheden? In...

Lees meer

Hoe maak ik een Custom Report in Google Analytics? (Deel 1)

Google Analytics, het data-analyse programma van Google, en Custom Reports geven online marketeers en webshophouders waardevolle inzichten. Inzicht in het aantal verkopen. In de conversie. In het bezoekersgedrag. In de herkomst van klanten. In de effectiviteit van...

Lees meer

De drie beste learnings van Friends of Search

Friends of Search is het searchcongres bij uitstek. Sprekers uit binnen- en buitenland delen de nieuwste inzichten, onderzoeksresultaten en laatste ontwikkelingen op het gebied van SEA en SEO. Onze eigen searchexpert Peter Maas was er ook deze derde editie natuurlijk...

Lees meer

Lang leve de online advertentie

Het is het nieuwste buzzwoord van de afgelopen weken: Ad Blockers. Overal lezen we hoe deze online extensie consumenten helpt in de strijd tegen online advertenties door ze te blokkeren. Super sympathiek, vindt menigeen. Totale onzin, als je het mij vraagt. De online...

Lees meer
Pagina 1 van 212