Selecteer een pagina

Blog

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

3 redenen om IT en Online Marketing te integreren

De webwereld is dynamisch. Iedere dag prijzen leveranciers, magazines en blogs weer nieuwe mogelijkheden aan. Het ene argument is nog overtuigender dan het andere en je lijkt wel gek als je niets doet met de nieuwste kansen. Veel weborganisaties binnen zowel grote als...

Lees meer

Hoe verbeter je de impact van webanalyse?

Wat hebben webanalytics rapporten gemeen met het weerbericht...? Dat de lezer de informatie binnen de kortste keren weer is vergeten. Dat is jammer want de informatie is waardevol. Correct opvolgen van het weerbericht kan een nat pak voorkomen en evenzo kan...

Lees meer

Verbeter je Adwords rendement met deze 3 verstopte metrics

De Adwords campagne staat al een tijdje live en je gaat even Googlen op je keywords. Hé, waar is mijn advertentie? Deze situatie is eerder regel dan uitzondering. Je advertenties verschijnen niet altijd. Dit is helemaal niet nodig en het kost ook omzet.  Potentiële...

Lees meer

7 usability lessen van Steve Krug, Don’t Make Me Think

7 jaar geleden verscheen “Don’t Make me Think” van Steve Krug. Een boek dat de principes van online gebruikersvriendelijkheid eenvoudig toegankelijk maakt. Sinds de verschijning geldt het als de usabilitybijbel van de online professional. De 195 bladzijden zijn na al...

Lees meer

SEO: rustig slapen dankzij 100% Whitehat linkbuilding

Naar aanleiding van de negatieve publiciteit rondom onethische linkbuilding praktijken door een aantal van onze concurrenten zetten we onderstaand onze visie en spelregels graag op een rij. ClickValue werkt alleen samen met 100% whitehat linkbuilding bureaus, deze...

Lees meer

Google straft onethische zoekmachineoptimalisatie harder

Sinds de aankondiging vorige maand op South by South West door Matt Cutts (hoofd webspam team Google) dat Google strenger gaat letten op onethische zoekmachineoptimalisatie gonzen de geruchten rond. Wat houdt dit nu precies in? Ten eerste een misverstand uit de wereld...

Lees meer

Explosief groeien met continue testen

Ambitieuze online ondernemers voeren continue tests uit als onderdeel van hun conversieoptimalisatie. Onder het motto:” de website is nooit af” lopen vaak meerdere A/B en multivariate tests tegelijk op meerdere pagina’s. Een hoge testfrequentie en een hoog percentage...

Lees meer

Rapporteer om te groeien

Gisteren heb ik Avinash Kaushik kunnen bewonderen als presentator op een door Google georganiseerd event voor advertentiepartners. Op zijn bekende aanstekelijke wijze presenteerde hij allerlei inspirerende wijsheden. Één wijsheid in het bijzonder wil ik hier graag...

Lees meer