Blog

Nieuws, updates én leuke learnings

 

 

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

Uitbesteden online marketing: de voor en nadelen

De discussie over outsourcing vs insourcing is zo oud als bedrijfsvoering zelf. Boeren huurden vroeger dagloners om het zaaien en oogsten te outsourcen. Insourcing bestond uit het stichten van een kinderrijke familie. De voor- en nadelen waren vergelijkbaar. Bij een...

Lees meer

Hoe verlaag je Adwordskosten zonder omzetverlies?

Een veelgehoorde klacht, “de kosten per klik voor AdWords stijgen doorlopend.” Heel vervelend; enerzijds roemen beurspagina’s de fabelachtige rendementen van Google en anderzijds moeten online marketeers zwoegen om binnen het budget hun volumes op peil te houden. Dat...

Lees meer

5 kenmerken van winnende webshops

Waarom zijn sommige webwinkels in staat om consistent te groeien en bloeien, waar zo vele anderen een kwakkelend bestaan leiden? Het is scheef verdeeld in de online wereld. Er zijn ongeveer 30.000 ecommerce websites in Nederland die, volgens een recent artikel in...

Lees meer

13 redenen om te investeren in een nieuwe website

Moeten we misschien investeren in een nieuwe website? Het is een vraag die we vrij vaak horen, en het traditionele antwoord luidt, “het hangt ervan af.” Om de vraag van een antwoord te voorzien staan hieronder 13 veelvoorkomende aanleidingen. Voor vervanging van de...

Lees meer

3 redenen om IT en Online Marketing te integreren

De webwereld is dynamisch. Iedere dag prijzen leveranciers, magazines en blogs weer nieuwe mogelijkheden aan. Het ene argument is nog overtuigender dan het andere en je lijkt wel gek als je niets doet met de nieuwste kansen. Veel weborganisaties binnen zowel grote als...

Lees meer

Hoe verbeter je de impact van webanalyse?

Wat hebben webanalytics rapporten gemeen met het weerbericht...? Dat de lezer de informatie binnen de kortste keren weer is vergeten. Dat is jammer want de informatie is waardevol. Correct opvolgen van het weerbericht kan een nat pak voorkomen en evenzo kan...

Lees meer

Verbeter je Adwords rendement met deze 3 verstopte metrics

De Adwords campagne staat al een tijdje live en je gaat even Googlen op je keywords. Hé, waar is mijn advertentie? Deze situatie is eerder regel dan uitzondering. Je advertenties verschijnen niet altijd. Dit is helemaal niet nodig en het kost ook omzet.  Potentiële...

Lees meer