Blog

Nieuws, updates én leuke learnings

 

 

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.


Waarom adverteren via Marktplaats slim is

Marktplaats is allang geen plek meer waar consumenten enkel hun tweedehandsspullen kopen of verkopen. Niet voor niets zet Marktplaats zich tegenwoordig in de markt als "de plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen". Nieuwe spullen? Ja, gloednieuwe...

Lees meer

Kennismaken met…nieuwe collega Mark de Winter

Hunkerend naar kennis, zo omschrijft de 33-jarige Mark de Winter zichzelf. Dan zit hij bij ClickValue helemaal goed. Sinds 1 november 2014 is Mark consultant bij ClickValue. Wie is hij? En wat drijft hem? Tijd voor een kennismaking. Zeven jaar werkte Mark bij de...

Lees meer

5 prikkelende inspiraties van Search Congres 2014

Lange dagen in stoffige congrescentra, niet iedereen heeft er tijd voor. Zonde, want het zijn vaak nuttige bijeenkomsten met volop inspiratie en kennis over de laatste trend. Gelukkig waren wij, als mede-organisator en Google Certified partner, aanwezig op het Search...

Lees meer

Groei en innovatie: 4 voorbeelden van online testen

Veel organisaties zetten experimenten in voor het optimaliseren van conversie door het verbeteren van webpagina's. Dat is zonde, want met testen kun je veel meer dan webpagina's optimaliseren. Goed toegepast zijn online testen een uitstekende methode om groei en...

Lees meer

Waarom usability-onderzoek ook voor u nuttig kan zijn

Klantgecentreerd denken, daar staat ClickValue voor. Daarom doen we voor onze klant Afval.nl een usability-onderzoek met een aantal respondenten. Hoe ervaren zij de website, waar lopen ze tegen aan en wat werkt goed? Wij zoeken het uit, koppelen onze bevindingen terug...

Lees meer

7 tips voor succesvolle email marketing

We staan er mee op en gaan er mee naar bed. E-mail is overal en continu aanwezig. Zodra de wekker gaat en een oorverdovend geluid uit de speaker knalt, is de dag begonnen. Kopje thee of koffie, een licht ontbijt en wellicht een krantje ter ontspanning. Maar de krant...

Lees meer

Dreigt een strop voor Mediamarkt als Nederland het WK wint?

Voorafgaand aan het WK viel Mediamarkt op met haar WK-aftrapweken waarin zij van 26 mei - 12 juni stuntten met TV aanbiedingen: 100% aankoopbedrag retour als Nederland de wereldtitel wint. Vooraf aan het toernooi was Nederland natuurlijk helemaal geen kanshebber maar...

Lees meer