Selecteer een pagina

Blog

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

Weinig tijd, wel resultaat? Probeer Dynamic Search Ads!

Een haat-liefdeverhouding. Zo zou je de band tussen online marketeers en Dynamic Search Ads kunnen noemen. Met deze tool van AdWords kun je namelijk nieuwe adverteerkansen ontdekken, maar je geeft ook de controle uit handen. Een verhoogde omzet dankzij Dynamic Search...

Lees meer

Website verbeteren? ClickValue biedt gratis exit surveys aan!

Van bezoekers kopers maken. Daar zetten we ons bij ClickValue elke dag voor in. Daarom is het waardevol te achterhalen waarom sommige bezoekers afhaken en uw website verlaten zonder iets gekocht te hebben. Is het de prijs, het aanbod, het gevoel bij het bedrijf of...

Lees meer

Waarom adverteren via Marktplaats slim is

Marktplaats is allang geen plek meer waar consumenten enkel hun tweedehandsspullen kopen of verkopen. Niet voor niets zet Marktplaats zich tegenwoordig in de markt als "de plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen". Nieuwe spullen? Ja, gloednieuwe...

Lees meer

Kennismaken met…nieuwe collega Mark de Winter

Hunkerend naar kennis, zo omschrijft de 33-jarige Mark de Winter zichzelf. Dan zit hij bij ClickValue helemaal goed. Sinds 1 november 2014 is Mark consultant bij ClickValue. Wie is hij? En wat drijft hem? Tijd voor een kennismaking. Zeven jaar werkte Mark bij de...

Lees meer

5 prikkelende inspiraties van Search Congres 2014

Lange dagen in stoffige congrescentra, niet iedereen heeft er tijd voor. Zonde, want het zijn vaak nuttige bijeenkomsten met volop inspiratie en kennis over de laatste trend. Gelukkig waren wij, als mede-organisator en Google Certified partner, aanwezig op het Search...

Lees meer

Groei en innovatie: 4 voorbeelden van online testen

Veel organisaties zetten experimenten in voor het optimaliseren van conversie door het verbeteren van webpagina's. Dat is zonde, want met testen kun je veel meer dan webpagina's optimaliseren. Goed toegepast zijn online testen een uitstekende methode om groei en...

Lees meer

Waarom usability-onderzoek ook voor u nuttig kan zijn

Klantgecentreerd denken, daar staat ClickValue voor. Daarom doen we voor onze klant Afval.nl een usability-onderzoek met een aantal respondenten. Hoe ervaren zij de website, waar lopen ze tegen aan en wat werkt goed? Wij zoeken het uit, koppelen onze bevindingen terug...

Lees meer