Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.
Hoger rendement met datagedreven conversie optimalisatie
Datagedreven online marketing, het is de expertise van ClickValue. Ook als het om conversie optimalisatie gaat benaderen we dit vanuit data en meetbaarheid. Door een sterk analytische aanpak en het segmenteren van websitebezoekers heeft ClickValue een hogere...
Lees meerHoe maak ik een Custom Report in Google Analytics? (Deel 1)
Google Analytics, het data-analyse programma van Google, en Custom Reports geven online marketeers en webshophouders waardevolle inzichten. Inzicht in het aantal verkopen. In de conversie. In het bezoekersgedrag. In de herkomst van klanten. In de effectiviteit van...
Lees meerRetourbeleid als marketingtruc
Retourbeleid, daar is voor winkeliers absoluut winst te behalen. Een soepel retourbeleid doet het aantal aankopen stijgen, dat is doorgaans de aangenomen gedachte. Maar is dat ook zo? En is het daadwerkelijk zo rechttoe-rechtaan als iedereen denkt? De winkelier draait...
Lees meerConsultant Marco Koghee zit lekker in de adviesstoel
Iedere dag werkt een team van specialisten keihard aan uw online groei. We hebben nauw contact met onze klanten, maar zitten toch vaak op afstand. Daarom stellen wij graag onze online experts aan u voor. Vandaag: consultant Marco Koghee. “Ik wil alles uit het leven...
Lees meerDe drie beste learnings van Friends of Search
Friends of Search is het searchcongres bij uitstek. Sprekers uit binnen- en buitenland delen de nieuwste inzichten, onderzoeksresultaten en laatste ontwikkelingen op het gebied van SEA en SEO. Onze eigen searchexpert Peter Maas was er ook deze derde editie natuurlijk...
Lees meerAdverteren op sociale media? Alle trends in één infographic
Sociale media zijn razend populair. Niet voor niets hebben twee miljard mensen wereldwijd wel een of meerdere sociale media accounts. Steeds meer bedrijven zoeken dan ook via deze online weg contact met nieuwe en bestaande klanten. Logisch, want het is de perfecte...
Lees meerTips voor betere email marketing en grotere email database
Hoe groter uw klantendatabase, hoe meer mensen u bereikt met uw boodschap en hoe groter de kans op extra omzet. Maar hoe vergroot u uw klantendatabase? Dat kan op allerlei manieren. Via uw website, social media en nieuwsbrief bijvoorbeeld, maar er zijn meer...
Lees meerMeer omzet uit mijn Product Feed: hoe doe ik dat?
Feedmarketing. U maakt er waarschijnlijk vaker gebruik van dan u denkt. Kort gezegd is feedmarketing ‘online adverteren op basis van productfeeds’. Productfeeds worden vooral gebruikt voor Google Shopping, affiliate marketing, vergelijkingswebsites en marktplaatsen....
Lees meer