Selecteer een pagina

Blog

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

Lang leve de online advertentie

Het is het nieuwste buzzwoord van de afgelopen weken: Ad Blockers. Overal lezen we hoe deze online extensie consumenten helpt in de strijd tegen online advertenties door ze te blokkeren. Super sympathiek, vindt menigeen. Totale onzin, als je het mij vraagt. De online...

Lees meer

Verhoogt Remarketing for Shopping ook uw winst?

Remarketing toepassen op Google Shopping campagnes. Het kan! Sinds kort test ClickValue als specialistisch online marketingbureau én partner van Google deze retargeting-variant in de bèta-versie. Hoe zijn de eerste resultaten? Wij zetten alles nog eens op een rijtje....

Lees meer

5 vragen én antwoorden over nieuwe cpc-model Beslist

Nog altijd zijn er veel vragen en zorgen over het nieuwe cpc-model dat Beslist twee maanden geleden invoerde. Webwinkels betalen nu alleen nog maar de ‘outclick’ van de consument naar de webshop, en niet meer voor de click binnen Beslist die de bezoeker meer...

Lees meer

Grotere groei met Facebook Ads – maar hoe?

Voor tal van onze klanten biedt Facebook interessante kansen. Niet alleen door op sociale platformen aan community building te doen en zo de merkbetrokkenheid te verhogen, maar zeker ook als het gaat om adverteren. Facebook weet onvoorstelbaar veel van zijn...

Lees meer

Hier een handige SEO checklist (NOT)

Lijstjes, de meeste mensen houden ervan. Het geeft structuur, een gevoel van volledigheid en controle. En het grootste voordeel van lijstjes? Je mag dingen afstrepen. Klaar, gedaan, check. We merken het ook bij ons op kantoor. Het komt nog vaak voor dat klanten die...

Lees meer

Google zet niet-mobiele websites lager in zoekresultaten

Google benadrukt al jaren het belang van een goede online ervaring op mobiel. Sinds deze week wordt dit belang ook uitgedrukt in een waardering van mobiele organische resultaten. Kort gezegd betekent dit dat Google websites met een betere mobiele ervaring hoger gaat...

Lees meer

5 manieren om uw AdWordscampagne betaalbaar te houden

We hebben het al vaker gezegd: adverteren in AdWords wordt steeds duurder. De concurrentie neemt toe en vaak staat u met een hoger bod op een lagere positie dan een jaar geleden. Frustrerend, want hoe kun je zo nog opboksen tegen reuzen als Bol.com en Coolblue? Om de...

Lees meer