Blog

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

Ben je toe aan Conversie-Attributie?

Conversie attributie is een belangrijk onderdeel van online marketing. De attributiemodellen geven namelijk inzicht in de effectiviteit van het marketingbudget. Door de stijgende kosten van klantacquisitie en het toenemende aantal kanalen zal deze belangrijkheid...

Lees meer

Voorkom een suboptimaal resultaat met procesintegratie

Je bent op een diner en de gastheer serveert je een bord met ongekookte artisjokken met een saus van ongeschilde truffel. En daarbij een lauwe prosecco om de maaltijd weg te spoelen. Excuses krijg je ook: er was geen tijd meer was om alles te koken en de wijn te...

Lees meer
Pagina 11 van 11« Eerste ...7891011