Blog

Nieuws, updates én leuke learnings

 

 

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

7 usability lessen van Steve Krug, Don’t Make Me Think

7 jaar geleden verscheen “Don’t Make me Think” van Steve Krug. Een boek dat de principes van online gebruikersvriendelijkheid eenvoudig toegankelijk maakt. Sinds de verschijning geldt het als de usabilitybijbel van de online professional. De 195 bladzijden zijn na al...

Lees meer

SEO: rustig slapen dankzij 100% Whitehat linkbuilding

Naar aanleiding van de negatieve publiciteit rondom onethische linkbuilding praktijken door een aantal van onze concurrenten zetten we onderstaand onze visie en spelregels graag op een rij. ClickValue werkt alleen samen met 100% whitehat linkbuilding bureaus, deze...

Lees meer

Google straft onethische zoekmachineoptimalisatie harder

Sinds de aankondiging vorige maand op South by South West door Matt Cutts (hoofd webspam team Google) dat Google strenger gaat letten op onethische zoekmachineoptimalisatie gonzen de geruchten rond. Wat houdt dit nu precies in? Ten eerste een misverstand uit de wereld...

Lees meer

Explosief groeien met continue testen

Ambitieuze online ondernemers voeren continue tests uit als onderdeel van hun conversieoptimalisatie. Onder het motto:” de website is nooit af” lopen vaak meerdere A/B en multivariate tests tegelijk op meerdere pagina’s. Een hoge testfrequentie en een hoog percentage...

Lees meer

Rapporteer om te groeien

Gisteren heb ik Avinash Kaushik kunnen bewonderen als presentator op een door Google georganiseerd event voor advertentiepartners. Op zijn bekende aanstekelijke wijze presenteerde hij allerlei inspirerende wijsheden. Één wijsheid in het bijzonder wil ik hier graag...

Lees meer

Explosief Groeien met Google Analytics

Op 25 en 26 januari vonden de Webwinkelvakdagen plaats. Zoals ieder jaar heeft ClickValue een presentatie verzorgd over online marketing en conversie-optimalisatie. De centrale vraag: hoe gaat u explosief groeien? Van het optimaal inrichten van Google Analytics tot...

Lees meer

5 redenen om continu te investeren in conversie

Is het mogelijk dat een webonderneming failliet gaat door een te lage conversie. Het antwoord is, ja dat kan maar zo gebeuren. Gelukkig is er ook wat aan te doen. Zorg voor een optimale conversie.Hieronder allereerst een verhaal over hoe het kan mislopen. Mooi begin...

Lees meer