Selecteer een pagina

Blog

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

5 redenen om continu te investeren in conversie

Is het mogelijk dat een webonderneming failliet gaat door een te lage conversie. Het antwoord is, ja dat kan maar zo gebeuren. Gelukkig is er ook wat aan te doen. Zorg voor een optimale conversie.Hieronder allereerst een verhaal over hoe het kan mislopen. Mooi begin...

Lees meer

Conversie-euro vs Traffic-euro

Traffic kun je kopen en voor conversie moet je werken. Na een investering in traffic zie je snel resultaat dat bovendien redelijk voorspelbaar is. Voor een conversieverbetering is meer inspanning nodig en de resultaten laten langer op zich wachten. Investeren in een...

Lees meer

Ben je toe aan Conversie-Attributie?

Conversie attributie is een belangrijk onderdeel van online marketing. De attributiemodellen geven namelijk inzicht in de effectiviteit van het marketingbudget. Door de stijgende kosten van klantacquisitie en het toenemende aantal kanalen zal deze belangrijkheid...

Lees meer

Voorkom een suboptimaal resultaat met procesintegratie

Je bent op een diner en de gastheer serveert je een bord met ongekookte artisjokken met een saus van ongeschilde truffel. En daarbij een lauwe prosecco om de maaltijd weg te spoelen. Excuses krijg je ook: er was geen tijd meer was om alles te koken en de wijn te...

Lees meer
Pagina 10 van 10« Eerste ...678910