Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.
Verbeter je Adwords rendement met deze 3 verstopte metrics
De Adwords campagne staat al een tijdje live en je gaat even Googlen op je keywords. Hé, waar is mijn advertentie? Deze situatie is eerder regel dan uitzondering. Je advertenties verschijnen niet altijd. Dit is helemaal niet nodig en het kost ook omzet. Potentiële...
Lees meer7 usability lessen van Steve Krug, Don’t Make Me Think
7 jaar geleden verscheen “Don’t Make me Think” van Steve Krug. Een boek dat de principes van online gebruikersvriendelijkheid eenvoudig toegankelijk maakt. Sinds de verschijning geldt het als de usabilitybijbel van de online professional. De 195 bladzijden zijn na al...
Lees meerSEO: rustig slapen dankzij 100% Whitehat linkbuilding
Naar aanleiding van de negatieve publiciteit rondom onethische linkbuilding praktijken door een aantal van onze concurrenten zetten we onderstaand onze visie en spelregels graag op een rij. ClickValue werkt alleen samen met 100% whitehat linkbuilding bureaus, deze...
Lees meerGoogle straft onethische zoekmachineoptimalisatie harder
Sinds de aankondiging vorige maand op South by South West door Matt Cutts (hoofd webspam team Google) dat Google strenger gaat letten op onethische zoekmachineoptimalisatie gonzen de geruchten rond. Wat houdt dit nu precies in? Ten eerste een misverstand uit de wereld...
Lees meerExplosief groeien met continue testen
Ambitieuze online ondernemers voeren continue tests uit als onderdeel van hun conversieoptimalisatie. Onder het motto:” de website is nooit af” lopen vaak meerdere A/B en multivariate tests tegelijk op meerdere pagina’s. Een hoge testfrequentie en een hoog percentage...
Lees meerRapporteer om te groeien
Gisteren heb ik Avinash Kaushik kunnen bewonderen als presentator op een door Google georganiseerd event voor advertentiepartners. Op zijn bekende aanstekelijke wijze presenteerde hij allerlei inspirerende wijsheden. Één wijsheid in het bijzonder wil ik hier graag...
Lees meerExplosief Groeien met Google Analytics
Op 25 en 26 januari vonden de Webwinkelvakdagen plaats. Zoals ieder jaar heeft ClickValue een presentatie verzorgd over online marketing en conversie-optimalisatie. De centrale vraag: hoe gaat u explosief groeien? Van het optimaal inrichten van Google Analytics tot...
Lees meerKeywords optimaliseren bij lage conversie, lastig? Gebruik kosten per seconde
Moeten we stoppen met adverteren op dit keyword? Deze vraag is moeilijk te beantwoorden bij keywords met zowel lage bezoekersaantallen als lage conversie. Er is gewoon te weinig data voor een bevredigend antwoord. Immers bij toe- of afname van één conversie verwordt...
Lees meer