Inge Bevers

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

Meer omzet uit mijn Product Feed: hoe doe ik dat?

Feedmarketing. U maakt er waarschijnlijk vaker gebruik van dan u denkt. Kort gezegd is feedmarketing ‘online adverteren op basis van productfeeds’. Productfeeds worden vooral gebruikt voor Google Shopping, affiliate marketing, vergelijkingswebsites en marktplaatsen....

Lees meer

5 vragen én antwoorden over nieuwe cpc-model Beslist

Nog altijd zijn er veel vragen en zorgen over het nieuwe cpc-model dat Beslist twee maanden geleden invoerde. Webwinkels betalen nu alleen nog maar de ‘outclick’ van de consument naar de webshop, en niet meer voor de click binnen Beslist die de bezoeker meer...

Lees meer

5 manieren om uw AdWordscampagne betaalbaar te houden

We hebben het al vaker gezegd: adverteren in AdWords wordt steeds duurder. De concurrentie neemt toe en vaak staat u met een hoger bod op een lagere positie dan een jaar geleden. Frustrerend, want hoe kun je zo nog opboksen tegen reuzen als Bol.com en Coolblue? Om de...

Lees meer

7 tips voor succesvolle email marketing

We staan er mee op en gaan er mee naar bed. E-mail is overal en continu aanwezig. Zodra de wekker gaat en een oorverdovend geluid uit de speaker knalt, is de dag begonnen. Kopje thee of koffie, een licht ontbijt en wellicht een krantje ter ontspanning. Maar de krant...

Lees meer
Pagina 1 van 212