Daniel Markus

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

Uitbesteden online marketing: de voor en nadelen

De discussie over outsourcing vs insourcing is zo oud als bedrijfsvoering zelf. Boeren huurden vroeger dagloners om het zaaien en oogsten te outsourcen. Insourcing bestond uit het stichten van een kinderrijke familie. De voor- en nadelen waren vergelijkbaar. Bij een...

Lees meer

Hoe verlaag je Adwordskosten zonder omzetverlies?

Een veelgehoorde klacht, “de kosten per klik voor AdWords stijgen doorlopend.” Heel vervelend; enerzijds roemen beurspagina’s de fabelachtige rendementen van Google en anderzijds moeten online marketeers zwoegen om binnen het budget hun volumes op peil te houden. Dat...

Lees meer

5 kenmerken van winnende webshops

Waarom zijn sommige webwinkels in staat om consistent te groeien en bloeien, waar zo vele anderen een kwakkelend bestaan leiden? Het is scheef verdeeld in de online wereld. Er zijn ongeveer 30.000 ecommerce websites in Nederland die, volgens een recent artikel in...

Lees meer