Daniel Markus

Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.

5 prikkelende inspiraties van Search Congres 2014

Lange dagen in stoffige congrescentra, niet iedereen heeft er tijd voor. Zonde, want het zijn vaak nuttige bijeenkomsten met volop inspiratie en kennis over de laatste trend. Gelukkig waren wij, als mede-organisator en Google Certified partner, aanwezig op het Search...

Lees meer

Groei en innovatie: 4 voorbeelden van online testen

Veel organisaties zetten experimenten in voor het optimaliseren van conversie door het verbeteren van webpagina's. Dat is zonde, want met testen kun je veel meer dan webpagina's optimaliseren. Goed toegepast zijn online testen een uitstekende methode om groei en...

Lees meer

Dreigt een strop voor Mediamarkt als Nederland het WK wint?

Voorafgaand aan het WK viel Mediamarkt op met haar WK-aftrapweken waarin zij van 26 mei - 12 juni stuntten met TV aanbiedingen: 100% aankoopbedrag retour als Nederland de wereldtitel wint. Vooraf aan het toernooi was Nederland natuurlijk helemaal geen kanshebber maar...

Lees meer