Daniel Markus
Binnen ClickValue zetten wij ons iedere dag in om de online groei van onze klanten te versnellen. De online marketing wereld is constant in beweging en wij dus ook. Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet, maar we testen altijd zelf of het ook écht werkt voor onze klanten.
Haal ook stap voor stap meer rendement met conversie-attributie
Google Analytics biedt sinds 2011 de mogelijkheid tot het analyseren van conversie-attributie. Daarmee zijn de mogelijkheden voor optimalisatie met attributie gratis toegankelijk geworden. In Google Analytics tonen attributierapporten welke campagnes zorgen voor sales...
Lees meer4 lessen voor ecommerce bedrijven van Lean Startup Goeroe Eric Ries
“In zo min mogelijk tijd zoveel mogelijk leren over wat je klanten willen. Dat is het doel van de Lean Startup Methode.” Maandag 2 maart 2015 sprak Eric Ries deze woorden in Amsterdam waar ik namens ClickValue aanwezig was bij het Lean Startup-evenement. Ries is een...
Lees meer5 prikkelende inspiraties van Search Congres 2014
Lange dagen in stoffige congrescentra, niet iedereen heeft er tijd voor. Zonde, want het zijn vaak nuttige bijeenkomsten met volop inspiratie en kennis over de laatste trend. Gelukkig waren wij, als mede-organisator en Google Certified partner, aanwezig op het Search...
Lees meerGroei en innovatie: 4 voorbeelden van online testen
Veel organisaties zetten experimenten in voor het optimaliseren van conversie door het verbeteren van webpagina's. Dat is zonde, want met testen kun je veel meer dan webpagina's optimaliseren. Goed toegepast zijn online testen een uitstekende methode om groei en...
Lees meerDreigt een strop voor Mediamarkt als Nederland het WK wint?
Voorafgaand aan het WK viel Mediamarkt op met haar WK-aftrapweken waarin zij van 26 mei - 12 juni stuntten met TV aanbiedingen: 100% aankoopbedrag retour als Nederland de wereldtitel wint. Vooraf aan het toernooi was Nederland natuurlijk helemaal geen kanshebber maar...
Lees meer